• JCDecaux One World
  • Tele2 Diizer erilahendus
  • Maailma suurim billboard - JCDecaux Saudi Araabias
  • Nutella
  • Paulig kollane
  • Kalev Oravake
  • Otrivin
  • Tänav H&M-ga
  • Coca-Cola musi õnnele
  • Sherwood siider


Latest news

JCDecaux Innovate – „mõtteid lugevad“ jalgrattad

Igakevadise „Cyclocity“ rattahooja avamiseks Vilniuses tuli JCDecaux koostöös partneriga „Aviva“ välja kampaaniaga „Maailma esimesed mõtteid lugevad jalgrattad“.  Kampaania 200 asukohal kasutati erinevate lõbusate sõnumitega...

Auhinnatud välireklaame festivalidelt Lätist, Leedust, Ukrainast

Lõunanaabrite reklaamifestivalide auhinnatud välireklaamid hoiavad tarbija vastuvõtu seisukohast inimlikult lihtsat ja humoorikat joont, mitu neist eeldavad möödujailt „suhtlust plakatiga“.

Ukraina KIAF’i rohkete auhinnakategooriate hulgast torkas...

Kvartalipakett – vahend pikaajaliseks nähtavuseks

Kui kiireteks müügi- ja lansseeringukampaaniateks on reklaamijad harjunud välireklaami kasutama, siis idee luua toode pikaajaliseks nähtavuseks, lähtus eelkõige reklaamijate vajadusest leida mõõdetav vahend ka...