Auhinnatud välireklaame festivalidelt Lätist, Leedust, Ukrainast


Lõunanaabrite reklaamifestivalide auhinnatud välireklaamid hoiavad tarbija vastuvõtu seisukohast inimlikult lihtsat ja humoorikat joont, mitu neist eeldavad möödujailt „suhtlust plakatiga“.

Ukraina KIAF’i rohkete auhinnakategooriate hulgast torkas silma esmatarbekaupade pronks, mille said  Ukraina reklaamiloojad agentuurist  Geometry Global esteetiliselt kauni ja vaimuka Instinct Condomes reklaami eest.
Picture1Meediakategooria pronksi teenis KIAF’il Eesti agentuur Tabasco Eesti Ekspressile loodud plakatitega, kus ootamatu sõnumi tekstiline dünaamika toodi välja, lihtsa, 2-poolse trükiga.
Eesti Ekspress
https://www.youtube.com/watch?v=4zELWDnCmv8

Välireklaami illustratsioonikategooria pronks läks lõunasöögikoti kampaaniale „Pack & Go“. Kõrgetasemelise käsitööoskusega tehtud ukrainlaste agentuuri PROVID kujundused näitasid piltlikult toote ülimat vastupidavust.
Picture2

 

Nii välireklaami peaauhinna kui ka KIAF’i Grand Prix sai paljuräägitud Gruusia Natakhtari Õlletehase kampaania „100% reaalne virtuaalne reaalsus“  agentuurilt Leavingstone. Antud kampaania sai välireklaami kuldse preemia ka riialaste Golden Hammeril.
http://www.goldenhammer.eu/competition/archive/100-real-virtual-reality  

Golden Hammeri hõbeda võitis ungarlaste agentuuri Isobar Budapesti reklaam „Plakatid, millega suudad muusikat dirigeerida“. Tegu oli Hungarian Telekomi ja Budapesti Festivaliorkestri ühiskampaaniaga, kus digitaalse välireklaami ees tuli reaalajas mobiiltelefoniga  orkestrit juhatada.
Plakatid millega saad dirigeeridahttp://www.goldenhammer.eu/competition/archive/poster-you-can-conduct-1 

Leedu Adrenalinase festivali välireklaami peaauhind läks Vilkyškių pieninė jogurtikampaaniale „Murr“. VRS WPI Vilnius agentuuri loodud kampaania peamiseks komponendiks erinevates meediates oli pinballi mäng, kuid tänavareklaami vahendusel said möödujad mängust ka osa võtta.
Murrhttp://www.adrenalinas.org/nominantai/2016/77