Cannes Lions 2015 Outdoor Grand Prix – Apple Iphone 6


21.- 27. juunil toimus Cannes’is, Prantsusmaal maailma suurim loovusfestival Cannes Lions. Kokku esitati Cannes’i tänavu rekordarv töid, reklaamimaailma olümpiamängudel osales kokku 40 000 tööd kogu maailmast: 37 426 tööd peafestivalil Cannes Lions ning alamfestivalidel Lions Health ja Lions Innovation vastavalt 1862 ja 845 tööd.

Välimeedia Grand Prix’ võitis Apple World Gallery, mis reklaamib iPhone 6 fotograafilisi võimeid. USAs toimunud kampaania kutsus iPhone 6 omanikke üles osalema fotovõistlusel, valitud 162 parimast pildist tehti suured välimeedia plakatid, mida demonstreeriti üle kogu maailma.

“See töö valis meid, mitte meie teda,” ütles välimeedia žürii esimees Juan Carlos Ortiz DDB-st. Kampaania, mille sisu oli tarbijate loodud, oli žürii hinnangul game changer ehk seniste mängureeglite muutja. See avab uue viisi, kuidas teha ja muuta inimeste käitumist. Apple näitab loomingulist silmapaistvust, kasutades välimeedia võimet luua uskumatult kõrge katvus, sagedus ja ulatus üle maailma. Kampaania viidi läbi 73 linnas, 25 riigis.

Vaata case study: https://www.youtube.com/watch?v=C94ovy_WIsI