Menu
  • En-Et

18 KVALITEETSET EKRAANI

Tee oma kaubamärk tänaval maksimaalselt nähtavaks, püüa tarbijate tähelepanu JCDecaux nutikate DigiTallinna ekraanidega. Toome tänavatele parima kvaliteedi, kõrgetasemeline tehnoloogia tagab igas olukorras ekraanide töökindluse ja seeläbi sõnumi esinduslikkuse. 

DigiTallinna võrgus on ekraane kahes formaadis.  12 DigiCity ekraani asuvad Tallinna kesklinna kõige tihedama liiklusega teede ja liiklussõlmede ääres.  6 DigiRoad ekraani aitavad jõuda sõnumiga  peamistel magistraalidel sõitjateni.

DigiTallinna võrk on paindlik - võid planeerida oma kampaaniat nii tervesse võrku kui  üksikutele ekraanidele. Võimalik on valida nii sihitud üksikpunkte kui ülelinnalist katvust, kasutada erinevaid digipakette või teiste formaatidega kampaaniat kombineerida.

SÕNUM REAALAJAS

Võimalus häälestada oma sõnum päeva ja ilmaga vastavaks on sihtgrupiga suhtlemisel võimas tööriist. Nutikas seadistamine võimaldab panna reklaami reaalajas muutuma. Kui sajab, näita vihmamantlit. Varahommikul tekita isu saiakese ja kohvi järele. Kutsu reklaamiga lähimasse müügipunkti.

Las tarbija näeb täpselt seda, mida ta just sel hetkel vajab. Kujunduse seadistamine vastavalt ilmale, ajale või asukohale ei too lisanduvat kulu. Sõnumi relevantne esitus reaalajas tõstab uuringute kohaselt kampaania efektiivsust.

LOE JUURDE

 

DÜNAAMILINE ANDMEVOOG

Kuva ekraanil otsepildis andmeid välisest allikast, tee need kujunduse osaks. Dünaamiline andmevoog annab sulle võimaluse vahetult ekraanidel kuvada mitmesuguseid andmeid, olgu selleks toote või teenuse hind, jalgpallimängu hetkeseis, järelejäänud piletite arv või midagi muud kaasahaaravat.

Kombineeri näiteks sotsiaalmeedia kampaania välimeediaga. Pane sotsiaalmeedia elemendid, näiteks hashtag, enda kasuks tööle –  vahenda linnatänavail tarbijate reaktsioone ja pilte otse reaalajas. Nutikad JCDecaux Dynamic lahendused on kasutusel enam kui 15 riigis üle maailma.

REEGLID

Järgnevalt toome välja Eesti Välimeediaettevõtete Liidu ülesed digitaalse välireklaami reeglid, millele digikujundus peab vastama.

1. Väliekraanidel kuvatav info (edaspidi digiplakat) peab olema kujundatud nii, et see ei oleks liiklejale häiriv ega eksitav.
2. Digiplakatil ei tohi esineda suure kontrasti või värvi erinevusega taustavahetust. Digiplakati esitluse pikkus on 10 sekundit.
3. Vilkuvad, sähvivad, kiirelt liikuvad või taotluslikult ehmatavad animatsioonid/efektid/elemendid kujundusel ei ole lubatud.
4. Kuvada ei ole lubatud sisu, mille tulemusel on kogu kujundus korraga pidevas ja kiires liikumises va digiplakati vahetusel. Näiteks filmitreilerit või televisiooni reklaamklippe ei ole lubatud näidata.
5. Taustavahetused reklaamijate vahel peavad olema sujuvad, sujuvuse tekitamiseks peab kasutama rahvusvaheliselt tunnustatud fade-in/fade-out, crossfade või analoogset sulatustehnikat. NB! JCDecaux lisab reklaamijate vahele crossfade ülemineku ise automaatselt.

JCDecaux peab kinnitama kliendi reklaammaterjali sobivuse oma kanalisse.

DIGIROAD ASUKOHAD

DIGICITY ASUKOHAD

KUIDAS EDASI?