Bussiootepaviljon ja valgusvitriin

Bussiootepaviljonid ja valgusvitriinid on vahendid, mis annavad välimeediale õiguse  nimetada end massimeediaks. Seda tingib selle formaadi lai esindatus  ja välireklaami võrgu tihedus.

Kellele need näha on? Kõigile! Erinevate huvipunktide põhjal on formuleeritud nö. alavõrgustikud, näiteks kaupluste, koolide, bensiinijaamade järgi. Alavõrgustikke nimetatakse konkreetse huvipunkti järgi paketiks. Nt. toidukaupluste pakett, koolide pakett jne.

Bussiootepaviljonide ja valgusvitriinide reklaamkülgi on üle Eesti ligi 2000, sealhulgas Tallinnas üle 1400. Bussiootepaviljone ja valgusvitriine saab Eestis kohata 9 erinevas linnas: Tallinnas, Tartus, Narvas, Pärnus, Viljandis, Haapsalus, Rakveres, Kuressaares ja Jõhvis. Tallinna reklaamasukohtade täpne katvus elanikkonna seas on defineeritud läbi välimeedia auditooriumi uuringu Outdoor Impact.

Selle reklaamkandja sobiv suurus – ca 2 ruutmeetrit – võimaldab seda vaadelda kõikidel inimestel, kes vähegi linnas ringi liiguvad. Iseloomulik on, et neil võib kohata väga erinevaid tüüpi sõnumeid  –  nii soliidset imagot hoidvaid luksusbrände kui ka agressiivset stiili viljelevaid odavate väljamüükide kampaaniaid.

Vaata lähemalt asukohti siit kaardilt