JCDecaux Äripäeva Turunduse TOP’is esikohal


Iga-aastases Äripäeva Kirjastuse poolt väljaantavas  eriväljaandes Turunduse TOP võidutses 2013.aasta meediafirmade edetabelis JCDecaux Eesti.

Käibereastuses oli JCDecaux meediakanalite seas kõrgel neljandal kohal.

Ettevõtte tegevjuht Kristiina Kõiv: “Miks püsib klassikaline välimeedia endiselt hinnas? Vastust tasub
otsida tarbijate käitumisest. Välimeedia mõjualas liiguvad paljud reklaamijatele väga olulised sihtrühmad, kelleni teiste meediate kaudu on aina keerulisem jõuda: linnaelanikud, mehed, jõukamad inimesed, kindlasti noored, mitte-eestlased. Uue meedia areng on andnud inimestele võimaluse maailmaga kursis olla ka kodust väljaspool liikudes –  mõjualas, kus domineerib välireklaam.”

—————————————————————————————————————————————————————————–

Turunduse TOP edetabelite jaotust oli seekord  muudetud – kui enne jagati edetabelid kanaliliikide järgi, siis 2013.aasta reastused olid kahes jaotuses:  sõnumit loovad turundusfimad ja  sõnumit avaldavad meediafirmad. Viimases olid erinevaid kanaliliike esindavad firmad ühes tabelis koos.

Ettevõtted reastati pingeritta äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades – see arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust (Allikas:Äripäev).

Expressions_wk19_clothing_accessories_6S