Menu
 

MASSimeedia. Võimas ja paindlik.

Sihtgrupid ja suhtluskanalid on muutunud üha killustunumaks. JCDecaux suudab aga massimeediat ja sõnumite täpset suunamist omavahel edukalt kombineerida. JCDecaux’ eripäraks ja eeliseks on kohalolu linnades, transpordisüsteemides ja peamistel liiklussoontel. Inimeste üha suurem mobiilsus ja linnastumine on muutnud meie lahendused iga aastaga aina paremini toimivaks. Üleilmsel tasandil oleme juba täna üks mõjukamatest meediavõrgustikest, kohalikul tasandil aga üks paindlikumatest.
 
  • Rohkem kui 75 riiki

  • Kohalolek 4,280 linnas

  • 1,117,890 reklaampinda

  • 3,393 miljonit eurot tulu 2016. aastal

  • 13,000+ töötajat

JCDecaux kohalolek. Erinevad reklaampipnnad. 

Erinevate reklaampindade jaotus maailmas.  

FINANtstulemused.Tulud piirkonna- ning valdkonnapõhiselt.  

2016. aastal ületasid JCDecaux Grupi tulud 3,3 miljardi euro piiri. Jätkuvas meediaturu killustumises on välimeedia jätkuvalt tõstmas oma atraktiivsust.
  
2016. A. TULUD REGIOONI JÄRGI
*Ei sis. Prantsusmaa, Suurbritannia
2016. A. TULUD VALDKONNA JÄRGI



MEIE TÖÖTAJAD. Kohalikud. 
 

JCDecaux on esindatud enam kui 75 riigis. Allüksused on iseseisvad ning sügavalt kohalikku kultuuri juurdunud. Turu parimaks teenindamiseks võtame tööle kohalikke talente. Kuna inimressurss on üks meie suurimatest tugevustest, rõhume laialdasele teadmistepagasile. Iga päev panustavad 13 030 töötajat 100 erinevast valdkonnast üle kogu ilma meie ettevõtte kasvu.

Soovid rohkem JCDecaux grupi kohta teada saada?