JCDecaux Innovate – „mõtteid lugevad“ jalgrattad


Igakevadise „Cyclocity“ rattahooja avamiseks Vilniuses tuli JCDecaux koostöös partneriga „Aviva“ välja kampaaniaga „Maailma esimesed mõtteid lugevad jalgrattad“.  Kampaania 200 asukohal kasutati erinevate lõbusate sõnumitega plakateid, mis olid planeeritud punktidesse, kus sõnumi sisu geograafilise taustaga kõige paremini kokku läks.
innovate002

Kampaania erilahendus tähendas Vilniuse südalinna kahele reklaami asukohale paigaldatud nö mõtteid lugevaid jalgrattaid, lisaks viite peegelkujundusega plakatit. Rattalahendusega asukohtades võis ükskõik kes möödujatest aktiveerida nö mõttelugemise protsessi, selleks lihtsalt ratta lenkstangist kinni võttes.  Paari sekundi pärast „ilmusid“ intrigeerivamad mõtted vitriini peal olevale mõttemullile. Tehniliselt tähendas see peegelmaterjalist plakateid, mille alla oli paigaldatud digitaalsed ekraanid ning lenkstangi sisse puutetundlikud andurid:  https://www.youtube.com/watch?v=xWA6IWDVGOg
Picture3
10 õnnelikku katsest osavõtjat nägid sõnumit, et on võitnud kuulise vabapääsme  Cyclocity kasutamiseks. Sõnumiga tehtud selfie tuli postitada „Cyclocity“ Facebooki lehele.
innovate006