JCDecaux – suurim välireklaami ettevõtte maailmas!


9.veebruaril teatas JCDecaux SA Pariisis, et 2010.aasta  2350 miljonit eurose aastakäibe saavutamisega,  tõusti maailma suurimaks välireklaami ettevõtteks.

JCDecaux tegutseb 56 riigis, omades kolmes erinevas välireklaami segmendis – tänavamööbel, transport ja maanteereklaamid – kokku 1 040 600 reklaampinda.

Jean-Charles Decaux, JCDecaux SA juhatuse esimees ja kaastegevjuht kommenteeris olulise teetähiseni jõudmist järgnevalt:

“Oleme  2010. aastal saavutatud käibe,  2350 miljoni eurot, mis tõstis JCDecaux maailmas suuruselt esimeseks välireklaami ettevõtteks,   üle ääretult rahul ja uhked.

Kõik sai alguse 1964.aastal, kui Jean Claude Decaux, ettevõtte asutaja ja tänane JCDecaux Järelvalve Nõukogu esimees, Lyonis esimesi bussiootepaviljone paigaldas. Jean Claude Decaux käis välja mõtte, et linnapildi ühtlast esteetilist väljanägemist saaks kujundada nii, et see maksumaksjaile ega linnale midagi maksma ei läheks – rahastades seda tänaval olevate reklaampindade müügist. Nõnda, läbi avaliku ruumi uue infrastruktuuri korraldamise, loodigi tänavale uus organiseeritud meedia.

Sellest alates on kohalik prantsuse välireklaami ettevõtte kasvanud globaalseks meediakorporatsiooniks, tegutsedes praeguseks 56 riigis.

Alates 1999.aastast, kui omandati välireklaami ettevõte Avenir, on JCDecaux kahekordistanud oma tulu peamiselt läbi kahe kiiremini kasvava segmendi: tänavamööbli ja transpordi ning samuti läbi oma osakaalu suurendamise kasvavatel turgudel. JCDecaux on suurima turuosaga välireklaami ettevõtte nii Euroopas, Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnas, Lähis-Idas ning neljandal positsioonil USAs.

Oma valdkonnas liidripositsiooni saavutamine pole küll kunagi olnud JCDecaux põhieesmärk. Siinkohal tahame aga tänada kõiki koostööpartnereid nende usalduse ja toetuse eest, eriti avaldame tänu kohalikele omavalitsustele, transpordiettevõtetele, eramaa omanikele, reklaamijatele ning reklaami- ja meediaagentuuridele, kellega oleme aastate jooksul koostööd teinud. Usume, et esikoha saavutamine peegeldab meie meeskondade tugevat pühendumist ja intensiivset koostööd, järjepidavat kvaliteedi tõstmist ning avatust uuendustele.

Oleme jätkuvalt ettevõtlikud ning kasutame ka tulevikus ära konsolideerimise ja kasvu võimalusi!”