Menu

ProloOg

1964 aastal pani Jean-Claude Decaux aluse tänavamööblile ning alates sellest ajast peale, on JCDecaux olnud ainule rahvuvaheline suurfirma, kes oma tegevustes on panustanud ainult välimeediasse. Arendades edasi kolme põhilist suunda: tänavamööbel, suured reklaamtahvlid ning reklaampinnad transpordis.

LINNADELE NING KOHALIKELE ELANIKELE

JCDecaux disainib, paigaldab ning hooldab erinevaid teenuseid, mis on kättesaadavad linnadele, elanikele ning linnakülalistele. Üle Eesti hooldame ning hoiame korras 600 bussiootepaviljoni. Meie valgusvitriinid ning teised reklaamkandjad tänavatel tõstavad tänavapildi üldist väljanägemist ning puhtust. Reklaamid tänaval täidavad inimeste aega liikudes punktist A punkti B. Tallinnas oleme paigaldanud 16 avalikku käimlat, mis on avatud nii kohalikele elanikele kui ka linnakülastajale.
 

Tulevikusuunad

Linnastumise kiirenemine ning tehnoloogia areng aitavad kaasa välimeedia progressile ning mõjule. Uued tehnoloogiad aitavad kaasa välimeedias levitavate sõnumite rikastamisele, mis omakorda tähendab nende kiiremat edastamist tarbijale.

UUED Tehnoloogiad välimeedias

JCDecaux on ligi 50 aastat seisnud välimeedia arengu ning innovaatiliste ideede elluviimise eest meediumis. Kõik selleks, et muuta brändikommunikatsiooni veelgi tõhusamaks. Me oleme pühendudnud välimeedia piiride pidevale nihutamisele ning uutesse kõrgustesse pürgimisele. Meie nägemuses on välimeedia igapäeva linnaelu osa, mis peab olema kaasahaarav ning inspireeriv. 2017. aasta juulikuus paigaldati Tallinna kesklinna esimesed JCDecaux digitaalsed reklaampinnad. 12 digiekraanist koosnev võrgustik asub Tallinna kesklinna kõige vilkamatel tänavatel ning läbi uue JCDecaux Dynamic tehnoloogia, on võimalik pakkuda reklaamijatele uutmoodi smart content digiplakati ning sõnumiedastuse toodet.

Kuidas meie saame olla kasulikud reklaamijatele?