Menu
 

Kujundus  

 
Välireklaam on kujunduse osas üks nõudlikumaid turunduskanaleid. Ka keskkond, kuhu reklaam paigutatakse, annab sellele tonaalsuse. Ja muidugi viis, kuidas sihtgrupp selle vastu võtab. Tänaval peab sinu plakat võistlema konkurentidega, kes püüavad samuti tarbijate tähelepanu. Kuna kliendi tähelepanu saad vaid mõneks sekundiks, peab sinu sõnum lugejani jõudma väga kiiresti.
 
   
     

lihtne sõnum  

Hoia sõnum lühike, sest inimestel pole pika loo lugemiseks aega. Suur hulk sinu välireklaami sihtrühmast on autojuhid ning neil on sõnumisse süvenemiseks veel vähem aega kui jalakäijatel. 3–7 sõna on sõnumi edasi andmiseks piisav. Jäta välja üleliigsed sõnad, kuid mitte olulist infot.

 

 
Vali Pilt hoolikalt

Välireklaam on visuaalne. Keskse elemendina kasuta mõjusat pilti oma tootest või teenusest, mis koheselt sihtgrupi tähelepanu köidaks. Nii jõuab sõnum tarbijani sõnadetagi ja muudab reklaami meeldejäävaks.  

 

Värvid ja kontrast

Kasuta värvipaletti mõistlikult. Võta arvesse välist keskkonda, aastaaega ja tausta. Pane kontrastid enese kasuks tööle. Nii tuleb sõnum esile ja see muutub tarbijale veelgi märgatavamaks.  

Ära unusta üleskutset

 

Pane inimesed tegutsema, andes neile selleks ajend. Suuna nad oma äri juurde, viidates kodulehele, kust rohkem teavet leida. Ärata neis huvi sinu e-poodi külastada ja sealt midagi soetada. Las nad helistavad sulle, et teha broneering või leppida kokku kohtumine.

  • Kuidas näeb sinu plakat välja tänaval?

    Proovi