Kvartalipakett – vahend pikaajaliseks nähtavuseks


Kui kiireteks müügi- ja lansseeringukampaaniateks on reklaamijad harjunud välireklaami kasutama, siis idee luua toode pikaajaliseks nähtavuseks, lähtus eelkõige reklaamijate vajadusest leida mõõdetav vahend ka aktiivkampaaniate vaheliseks perioodiks, mil sõnum kipub tarbijate jaoks unustusse vajuma.

10 – 12 nädalase eksponeerimisperioodiga Kvartalipakett on mõeldud sõnumitele, mille puhul on oluline tuntuse hoidmine ja säilitamine pikema aja jooksul. Formaatidena on kasutusel reklaamtahvlid, mille garanteeritud kontaktsus perioodi peale kokku on 2,18 miljonit. Selleks lastakse ringelda korraga 2 reklaamplakatil üle linna, kasutades 10-nädalasel perioodil vähemalt 6 erinevat asukohta. Kontaktide iganädalane kontroll konkreetsete asukohtade kohta käib läbi Outdoor Impacti uuringuprogrammi. Juhul kui 10 nädalaga seda kontaktide määra ei saavutata, pikeneb eksponeerimise aeg, prognoositavalt kuni 2 nädala võrra. Hinnanguline katvus antud paketile on 77% tallinlaste seas.

Kvartalipaketi hind on 4100 Eur +km, sisaldades tootmist.
EckeröPikaajalise sõnumi kampaaniatüüpi on kasutatud hiljutises Eckerö Line’i kampaanias.

Detailsemaks informatsiooniks, võtta ühendust – telefonil 6309 940 või  info@jcdecaux.ee.