Menu

Mõjus 

Välimeedia erineb kõigist teistest meedialiikidest – seda ei saa vältida ega välja lülitada. Inimesed veedavad üha rohkem aega kodust väljaspool, mistõttu suureneb ka välimeedia vaatajaskond. Välireklaam on kanal, millel on suur katvus ja mõju.
 

Toimiv

Kuna tarbijad veedavad järjest rohkem aega väljas, puutuvad nad üha enam kokku ka välireklaamiga. Uuringutulemustest ilmneb, et kodust väljas aega veetes on tarbijad info suhtes väga vastuvõtlikud. See omakorda tähendab kõrgendatud valmisolekut uusi sõnumeid vastu võtta ning nende põhjal tegutseda.

 
 
 

Sihitud

Ettevõtete võimalused välimeedia kasutamiseks pole kunagi varem nii mitmekülgsed olnud. Statistika ja analüüsid, asukohapõhine jälgimine ning andmed sihtgruppide tabamisest – see kõik annab kampaaniate planeerimisele täiesti uue tasandi ja sügavuse. Ning aitab sul jõuda just nende inimesteni, kellele sinu kaubamärk või konkreetne toode mõeldud on.
 

LOOV

Välireklaam on parim turunduskanal loovuse rakendamiseks. Sellel on mõju, see jääb meelde. Erinevalt teistest kanalitest ei ole välimeedia kaudu sõnumi edastamine ühe kindla lähenemisega piiratud, andes sinu kaubamärgile sõna otseses mõttes võimaluse välja paista.
 
 

 

Mõõdetav

Outdoor Impact on olnud kasutusel alates aastast 2013. See annab kliendile iga reklaampinna kohta täiuslikku infot katvuse, sageduse ja kontaktide kohta. Tänu sellele on välimeediasse tehtavad investeeringud otseselt mõõdetavad ja auditeeritavad. See muudab välireklaami kampaaniad äärmiselt tõhusaks – neid saab suunata just sellele sihtgrupile, milleni reklaamija kõige enam jõuda soovib.