Menu
  • En-Et

PAKETT VÕI ERIPLANEERING

 

JCDecaux'l on Eesti linnades kokku üle 2000 erineva reklaamkülje. Oleme oma reklaampinnad koondanud pakettidesse, mille eesmärk on aidata jõuda täpselt defineeritud sihtgruppideni, järgnevalt tutvustame populaarsemaid.
Ei leia endale sobivat paketti? Võta meiega ühendust ning leiame lahenduse!

70 PLAKATIT TALLINNAS

Sobib kõikidele brändidele, mida tarbib lai auditoorium. Seda paketti võib kasutada iseseisva väiksema kampaaniana või ka mõnes muus meedias toimuva üleriigilise kampaania tugevdamiseks killustunud meediatarbimisega Tallinnas.  Kampaania saavutab kõrge katvuse ja keskmise reklaaminägemissageduse.

Klassikaline meediapakett, millega jõuab optimaalse investeeringuga valdava osani Tallinna elanikest. Pakett katab laia sihrühma ning reklaamid paigutatakse nii bussiootepaviljonidesse kui ka valgusvitriinidesse,  kesklinna ning magalatesse ning linna põhimagistraalidele. 

70 plakatit 2 nädalat

KATVUS 93% SAGEDUS 23x

6,93 MILJONIT

KONTAKTI

8 SUURT PLAKATIT

Sinu bränd saab väärilise nähtavuse osaks suurtel 6 x 3 m reklaamtahvlitel. Suur formaat pakub võimalust kasvatada tuntust ja meeldivust läbi mõjusate piltide ja kohaloleku tänavatel ning magistraalidel.  Tallinn8 on soodsaim võimalus reklaamtahvlite kaasamiseks kampaniasse.

Pakett sobib hästi klassikaliseks imagoreklaamiks, kas siis turule tulemisel või tarbijale enda uuesti meeldetuletamiseks. Pakett on tõhus ka autoga ringiliikuvate sihtrühmadeni jõudmiseks (mehed, jõukamad sihtgrupid,  eestlased). JCDecaux valib 8 plakatikohta Tallinna enam kui 150 asukoha hulgast.

8 plakatit 3 nädalat

KATVUS 84% SAGEDUS 9x

2,62 MILJONIT

KONTAKTI

18 DIGITAALSET EKRAANI

DigiTallinna võrgustik võimaldab viia oma sõnum ning bränd otse tarbijani läbi uue põlvkonna digiekraanide.  Strateegilised asukohad Tallinna tiheda liiklusega tänavatel, reklaamikandjate lähedus autoteedele ning animeeritud digiplakat moodustavad võimsa turunduskommunikatsiooni tööriista.

Võrk on suunatud eelkõige autoga liiklejale. Pinnad asetsevad väga tiheda liiklusega autoteede ning ristmike läheduses. 62% kõrgema sissetulekuga sihtrühmast elab Tallinnas või käib tööl pealinna lähivaldadest. Sellest sihtrühmast kasutab igapäevaseks liikumiseks autot ligi 63% inimestest. 

18 EKRAANI

KATVUS 72 %

1,5 MILJONIT KONTAKTI

NÄDALAS