Premium Innovate


Eriilmelised välireklaami erilahendused väärivad pikemat tähelepanu. Premiumi formaadi paiknemine aeglasema liiklemiskiirusega kesklinna piirkonnas, annab selleks hea eelduse.

Hõlbus võimalus pilt tavavormist välja tuua on paigutada Premiumi ümber „brändinäoline“ pildiraam ja soovi korral „maskeerida“ Premiumi jalg.

premium-innovate_brandiraam

Näide kasutamisest: Klipp 1 vt siit

Lisaks – kuna Premiumi võrgus on 10 asukohta, kus ühes kandjas saab üksteise järel panna ringlema 3 plakatit, annab see mänguruumi „brändiraami“ sees erinevaid sõnumeid ajalis-kronoloogilise siduvusega näidata.

premium-innovate_1

Näide kasutamisest: Klipp 2 vt siit

Väliselt lihtsa, ometi selgelt eristuva lahenduse võlu seisneb ka selles, et sääraselt esitletud reklaami saab lihtsuse tõttu eksponeerida kampaaniavormis rohkematel asukohtadel.

Inimeste hulk, kes seda kampaaniat näevad, on oluliselt suurem võrreldes olukorraga, kus erilahendus on 1-2 kohas. Kampaania korral, kus kasutusel 5 asukohta 2 nädalaks, igas asukohas 3 plakatit, näeb seda  82% tallinlastest, kontakte saadakse üle 3 miljoni.

Kampaania eksponeerimise maksumus on 6000 EUR. Juurde tuleb erilahenduse tootmise ja  paigalduse tasu.

Asukohad, kus on võimalik sellist kampaaniat teostada: 10 Premiumite scrollerasukohta