TALLINN 100 FLEX – paindliku hinnalahendusega pakett kiireks kampaaniaks


Märtsis tõi JCDecaux välja uue hinnalahendusega eurosize’i paketi Tallinn 100 Flex, mis sobib kampaaniatele, mille eesmärgiks on saavutada ühe nädalaga kiirelt kõrge katvus ja sagedus, samas konkreetse eksponeerimise nädala valik võib olla vabam.

Paketi eelis võrreldes tavalise 100 asukohaga kampaaniaga on paindlikum hind reklaamijale, jäädes sõltuvalt sesoonist koos trüki maksumusega 3300 – 5900 euro vahele (käibemaksuta).

Ostjapoolne paindlikkus lubab konkreetse eksponeerimise nädala JCDecaux-l valida määratletud 4-nädalasest ajavahemikust.

Tallinn 100 Flex katvus on 88% ning kontakte saadakse 4,7 miljonit. 1000 kontakti hind on 2017. aastal keskmisena 1, 03 eurot. JCDecaux poolt on antud kontaktihulgale garantii, mille täitmist Outdoor Impacti analüüsiprogrammiga kontrollitakse.

Keskmine Eurosize’i kampaania suurus pealinnas on 70 asukohta nädalas, seega on Tallinn 100 Flex nädalane nähtavussagedus teiste kampaaniatega võrreldes kolmandiku võrra tihedam. Just kampaaniate nägemise sagedus on üheks võtmeteguriks reklaamide mäletamise juures. Mitmete reklaamijate tarvidus teiste kampaaniate hulgast rohkem silma torgata on ka põhjus, miks lahendus on kontsentreeritud nimelt 100 plakatile ühes nädalas mitte pikemale perioodile. Tallinn 100 kampaaniad planeeritakse ülelinnalisena – 1/3 plakatitest Kesklinna, 2/3 teistesse linnaosadesse.