Väikekaubanduse pakett JCDecaux tänavamööbli võrgus


JCDecaux on ära kaardistanud oma reklaamkandjate läheduse levinumate väikemüügi punktide osas, milleks on R-Kioskid, muud tänavakioskid, postkontorid ja kioskitega bensiinijaamad.

R-kioskite ja muude tänavakioskite puhul on reklaamkandja läheduse kriteerium paketi objekti suhtes tavakriteeriumist rangem – kuna ostmine käib kioskitest tihti eriti impulsiivselt, on siin paketti kuuluvuse nõudeks reklaamkandja kaugus kuni 50 m kioskist.

Ostmine väikemüügipunktidest toimub sageli planeerimatult, ostusummad on väikesed, toodete omavaheline konkurents tihe; sihtgrupp, kes väikemüügipunktidest oste teeb, väga lai. Stimuleeritud meeldetuletus vahetult enne ostuotsust annab võimaluse tootele tähelepanu tõmmata nii emotsionaalse eristuvuse kui vajaliku informatsiooni näitamiseks.

Tallinnas on väikekaubanduse paketiga võimalik saavutada lähedus ca 100 erineva väikemüügipunktil suhtes, sh 52 R-Kioski, 19 kioskitega bensiinijaama, 15 muud tänavakioski ja 15 postkontori juures.

Ostude impulsiivsuse tõttu on väikekaubanduse paketi valikukriteeriumite puhul ka rohkem fookuses pinna asend mööduja suhtes – kuna välimeedia kaudu saadav kontakt reklaamitavaga saadakse automaatselt ja passiivselt, on lisaks pinna kaugusele vaatajast ka oluline reklaami võimalikult  ristine asend mööduja suhtes.