Plakati kujundusest

 

Mango kujundus
Plakati kujundus mängib suurt rolli reklaami mäletamisel ning mõistmisel tarbijate seas. Oma klientide reklaamikampaaniaid läbi viies anname kujunduste osas igakülgselt nõu, et kampaania tänavakeskkonnas võimalikult toimiv ning märgatav oleks. JCDecaux´l on kogemus välimeedia kujunduste osas 1964. aastast – seda toetavad nii uuringud, tagasiside klientidelt kui ka common sense.Plakati kujunduse peamised märksõnad on: LIHTSUS JA SELGUS

  • Plakatit tänaval nähakse vaid paar sekundit. Selle ajaga jõuab aju võtta vastu 5 – 7 sõna.
  • Üks keskne sõnum
  • Loetav kiri: kasuta piisavalt suurt fonti, lugemaks seda tegelikust nägemiskaugusest. Liiga õrn kiri sulandub 60 m distantsil.

VÄRVID JA KONTRAST

  • Värvivalikul on mõistlik arvestada ümbritseva keskkonna tonaalsust

ELEMENTIDE PAIGUTUS PLAKATIL

  • Logo plakati ülaosas suurendab kampaania mäletamist kuni 4 korda
  • Mäletamist ja arusaadavust lisavad: suurema toote, logo ja pealkirja kujutis.