Optimiser

Picture1

Outdoor Creative Optimiser on 2005. aastal UK-s teostatud uurimus, mis keskendub välimeedia kujunduste efektiivsuse uurimisele, jälgides eelkõige kujunduse elementide paigutuse seost reklaami meeldejäämisega. Uuringus osales 1045 inimest vanuses 15-65, kellele näidati simuleeritud tänavakeskkonda, et tekiks maksimaalne sarnasus plakati nägemise tegelikule keskkonnale. Spetsiaalsete vahendite abil jälgiti uuringus osalejate pilgu liikumise teekonda näidatud keskkonnas. Kokku näidati uuringus 28 erinevat plakatikujundust.

OC Optimiser uuringu peamised eesmärgid:
1) Plakati  efektiivsuse suurendamine.
2) Plakatite eeltestimise töövahendi loomine
Alljärgnevalt on näha uuringu tulemusena saadud soovitused efektiivse kujunduse elementide paiknemise osas:

T kujuPicture7 Picture2

Picture10Picture8 Picture9