JCDecaux poolt turule toodud DigiTallinna võrgustik 12 digitaalse ekraaniga saab 10 kuu vanuseks. Meie digitoode on turul hästi vastu võetud ning sellele lisaks oleme mugandanud seda vastavalt turunõudmistele ja klientide ootustele. Oleme tänaseks valmis pakkuma paindlikumat lähenemist digipindade müügis ning digikampaaniate planeerimises.

Möödunud 10 kuu jooksul on mitmed kliendid kasutanud võimalust ning pannud meie digivõrgustiku nutikad lahendused enda kasuks tööle. Olgu selleks reklaam konkreetses asukohas, reklaam teatud ajal ning päeval, kasutades digivõrgustiku reageerimiskiirust ning tuues kampaania tänavatele mõne tunni jooksul jne. Samuti tõestas digivõrk ennast kombineeritult Eurosize formaadiga ,kus 3 nädalase kampaania käigus omas suurt rolli toote läbimüügi kasvus võrreldes eelneva perioodiga.

Siin parimad näited paindlikest kampaaniatest JCDecaux DigiTallinna võrgustikus.
 
Eesti Olümpiakomitee reklaam jõudis tänavatele ainult mõned tunnid peale parima naissportlase auhinnasaaja väljakuulutamist.
„Aasta sportlaste väljakuulutamine Spordiaasta Tähed galal on Eesti Olümpiakomitee ja spordirahva jaoks alati aasta tippsündmuseks. Tahtsime seda sündmust peale selle toimumist välimeedias laiendada ja võimendada. Läbi meie hea partneri, JCDecaux DigiTallinn lahenduse saime seda suurepäraselt teha, sest meie eesmärk oli operatiivsus ja näidata sportlasi galal tehtud piltidel koos auhindadega ning see kõik pidi olema üleval Spordiaasta Tähed galale järgneval hommikul. Suutsime inimesi üllatada ja saime positiivset tagasisidet just kiiruse, idee ja hea lahenduse osas.“ EOK turundusjuht Margus Kiiver
 
Eesti Loto Jackpot’i kampaaniad, kus kampaania oli nähtav kuni piletite müügiaja lõpuni.
"Kvaliteetsete ja üle-linnalist katvust pakkuvate ekraanide turuletulek oli meie poolt väga oodatud – põhimõtteliselt on see ainus välimeedialahendus, mida saame kasutada oma ennustavate jackpot’ide info kommunikeerimiseks. Et see ennustatav number muutub igal nädalal ning vajadus pinna järele selgubki eelmisel õhtul, oleks plakatite tootmine mõeldamatu nii ajaliselt, rahaliselt, kui keskkonda silmas pidades." Eesti Loto Turundus- ja müügidirektor Annely Luikmel
 
Selveri müügikampaania, kus iga päev oli väljas erinev toode.
"JCDecaux DigiTallinna võrgu digitaalseid ekraane hakkasime kasutama oma kampaaniates eelmisel aastal. Oleme tulemusega väga rahul, sest ekraanide asukohad on meile sobivad ning  kasutamise teeb mugavaks kiirus ja paindlikkus, millega on võimalik ekraanidel olevat infot vahetada. Kasutame ekraane nii kampaaniate üldinfo kui ka tootepakkumiste kuvamiseks. Peamine eelis on kiirus – võrreldes paberplakatiga on info kokkupanemisest selle kliendile kuvamiseni vaja väga vähe aega, aga ka pildi kvaliteet, mis on toidukaupade puhul väga oluline."
Triin Kaare, Selveri turundusjuht 
Budampexi Törely kampaania, kus brändinguks kasutati DigiTallinna võrgustikku ning ostuimpulsiks ja sageduse tõstmiseks Eurosize kaubanduskeskuste paketti.
"2017. aastal võrreldes 2016. aasta müügiga saavutasime suure müügikasvu. Vaatamata sellele, et juba 2016 olime müügikasvust meeldivalt üllatunud, suutsime saavutada nüüd uue rekordi. Eesti elanik joob aasta jooksul ära aukartustäratava koguse alkoholivabasid vahuveine.
Seega kokkuvõtlikult saab väita, et meile oli see kampaania väga-väga edukas.“

Sulev Lind, Budampex AS müügijuht

Küsi DigiTallinna infot meie projektijuhi käest!