Uudised


Premium Innovate

Eriilmelised välireklaami erilahendused väärivad pikemat tähelepanu. Premiumi formaadi paiknemine aeglasema liiklemiskiirusega kesklinna piirkonnas, annab selleks hea eelduse.

Hõlbus võimalus pilt tavavormist välja tuua on paigutada Premiumi ümber „brändinäoline“ pildiraam ja soovi korral „maskeerida“ Premiumi jalg.

Näide kasutamisest: Klipp 1 vt siit

Lisaks – kuna Premiumi võrgus on 10 asukohta, kus ühes kandjas saab üksteise järel panna ringlema 3 plakatit, annab see mänguruumi „brändiraami“ sees erinevaid sõnumeid ajalis-kronoloogilise siduvusega näidata.

Näide kasutamisest: Klipp 2 vt siit

Väliselt lihtsa, ometi selgelt eristuva lahenduse võlu seisneb ka selles, et sääraselt esitletud reklaami saab lihtsuse tõttu eksponeerida kampaaniavormis rohkematel asukohtadel.

Inimeste hulk, kes seda kampaaniat näevad, on oluliselt suurem võrreldes olukorraga, kus erilahendus on 1-2 kohas. Kampaania korral, kus kasutusel 5 asukohta 2 nädalaks, igas asukohas 3 plakatit, näeb seda  82% tallinlastest, kontakte saadakse üle 3 miljoni.

Kampaania eksponeerimise maksumus on 6000 EUR. Juurde tuleb erilahenduse tootmise ja  paigalduse tasu.

Asukohad, kus … Loe lähemalt »


Peatus 50 – pikk kontakt bussipeatustest

JCDecaux poolt hiljuti lansseeritud uus välireklaami pakett Peatus 50 omab näitajaid, mis seda selgelt teistest välireklaami toodetest eristavad.

Koosneb 50 Tallinna enimkasutatud bussipeatusest.
Iga päev läheb neist ühissõidukitele 120 000 inimest.
Keskmine ühissõiduki ootamisaeg peatuses on 4 – 5 min.
1 nädala jooksul näeb Peatus 50 paketis reklaami vähemalt 1 korra 79% tallinlastest.
Kontaktidest 31% on eriti kvaliteetsed pika kestvusega kontaktid.

50 peatust asuvad 7 linnaosas – 22 Kesklinnas, 28 teistes linnaosades.
Ühistransporti kasutab Tallinnas vähemalt 1 x nädalas 67% elanikest.
Igapäevaselt kasutab ühistransporti 49% tallinlastest.
Keskmisest rohkem kasutavad igapäevaselt ühistransporti 15 – 29 a tallinlased – 60% ja naised – 58%.
Kui igas teises välimeedia kandjas vältab kontakt inimestega mõni sekund, siis siin saab tõesti tarbijaga suhelda.
On eriti sobilik kampaaniatele, mis eeldavad visuaali või teksti tõttu pikemat süvenemist ja sõnumitele, mis kutsuvad sotsiaalmeediasse või veebilehtedele.

 


Teel ehitus- ja sisustusvaldkonna kampaaniate planeerimiseni

Ehitus- ja sisustuskaupluste kampaaniate puhul on välimeedia sageli meediamixis. Selleks, et välimeediakampaania lahendused oleksid läbimõeldumad ja eesmärgipärasemad, on äärmiselt oluline tajuda tarbijate liikumise geograafilisi eelistusi. Seetõttu kogus JCDecaux septembri- ja oktoobrikuus Norstati veebipaneeli abil andmeid tarbijate liikumise kohta ehituskaupluste ja sisustuskaupluste valikul.

Eelkõige huvitasid meid mõlema kategooria puhul 3 asja – kui tihti peetakse vajalikuks ehitus- või sisustuskauplusi külastada; millised on kauplused, mida rohkem välja tuuakse; ning inimeste endi poolt nimetatud olulised aspektid, mis kaupluse valikul määravaks saavad.

Saadud andmete järgi võib öelda, et mõlema kategooria puhul joonistuvad kaupluste mõjupiirkonnad geograafiliselt küllaltki selgelt välja.  Tugev paralleelne külastamine on tuntav rohkem ehitus- kui sisustuskaupluste juures. Mõnevõrra üllatusena tuli, et ehituskauplustes käiakse nii magalatest kui ka pereelamute rajoonidest suhteliselt sarnase aktiivsusega, samas kui sisustuskaupluste külastamine on sagedasem just pereelamute piirkondadest.  

Tüüpilisi ehituskaupluste kampaaniate kujundusi välimeedias.

Kui ehituskaupluste puhul on muude mõjurite osas oluline teadlikkus just … Loe lähemalt »


JCDecaux Eestit tunnustati Rohelise Kontori tunnistusega

4. oktoobril anti JCDecaux Eesti OÜ-le kätte Rohelise Kontori tunnistus, mis tähendab ettevõtte kuulumist keskkonnateadlike organisatsioonide sekka. Rohelise Kontori süsteemi tunnistus antakse keskkonnateadlikule organisatsioonile, kes oma kontoris rakendavad kokkulepitud keskkonnahoiu põhimõtteid. Keskkonnahoidliku ehk rohelise kontori eesmärk on organisatsiooni keskkonnamõju pidev jälgimine ja vähendamine, millega kaasneb kulude kokkuhoid, loodusressursside säästev kasutamine, jäätmetekke vähenemine ning töökeskkonna tervislikumaks muutumine. Jätkame ka tulevikus ettevõtte keskkonnategevuse parandamist ning kutsume kõiki liituma Rohelise Kontori süsteemiga.

 

 

 

 

JCDecaux Rohelise Kontori töörühma liikmed Astrid Aljas ja Kadi Sau vastu võtmas Rohelise Kontori sertifikaati.


Rio in Tallinn

Rio olümpiamängudeni on jäänud 5 päeva. Tallinna tänavaid kaunistavad JCDecaux reklaamkandjad Karl Markus Antsoni poolt maailitud Eesti sportlastega. Toetame omasi!

Vaata lähemalt videost:


JCDecaux Innovate – „mõtteid lugevad“ jalgrattad

Igakevadise „Cyclocity“ rattahooja avamiseks Vilniuses tuli JCDecaux koostöös partneriga „Aviva“ välja kampaaniaga „Maailma esimesed mõtteid lugevad jalgrattad“.  Kampaania 200 asukohal kasutati erinevate lõbusate sõnumitega plakateid, mis olid planeeritud punktidesse, kus sõnumi sisu geograafilise taustaga kõige paremini kokku läks.

Kampaania erilahendus tähendas Vilniuse südalinna kahele reklaami asukohale paigaldatud nö mõtteid lugevaid jalgrattaid, lisaks viite peegelkujundusega plakatit. Rattalahendusega asukohtades võis ükskõik kes möödujatest aktiveerida nö mõttelugemise protsessi, selleks lihtsalt ratta lenkstangist kinni võttes.  Paari sekundi pärast „ilmusid“ intrigeerivamad mõtted vitriini peal olevale mõttemullile. Tehniliselt tähendas see peegelmaterjalist plakateid, mille alla oli paigaldatud digitaalsed ekraanid ning lenkstangi sisse puutetundlikud andurid:  https://www.youtube.com/watch?v=xWA6IWDVGOg
10 õnnelikku katsest osavõtjat nägid sõnumit, et on võitnud kuulise vabapääsme  Cyclocity kasutamiseks. Sõnumiga tehtud selfie tuli postitada „Cyclocity“ Facebooki lehele.


Auhinnatud välireklaame festivalidelt Lätist, Leedust, Ukrainast

Lõunanaabrite reklaamifestivalide auhinnatud välireklaamid hoiavad tarbija vastuvõtu seisukohast inimlikult lihtsat ja humoorikat joont, mitu neist eeldavad möödujailt „suhtlust plakatiga“.

Ukraina KIAF’i rohkete auhinnakategooriate hulgast torkas silma esmatarbekaupade pronks, mille said  Ukraina reklaamiloojad agentuurist  Geometry Global esteetiliselt kauni ja vaimuka Instinct Condomes reklaami eest.
Meediakategooria pronksi teenis KIAF’il Eesti agentuur Tabasco Eesti Ekspressile loodud plakatitega, kus ootamatu sõnumi tekstiline dünaamika toodi välja, lihtsa, 2-poolse trükiga.

https://www.youtube.com/watch?v=4zELWDnCmv8

Välireklaami illustratsioonikategooria pronks läks lõunasöögikoti kampaaniale „Pack & Go“. Kõrgetasemelise käsitööoskusega tehtud ukrainlaste agentuuri PROVID kujundused näitasid piltlikult toote ülimat vastupidavust.

 

Nii välireklaami peaauhinna kui ka KIAF’i Grand Prix sai paljuräägitud Gruusia Natakhtari Õlletehase kampaania „100% reaalne virtuaalne reaalsus“  agentuurilt Leavingstone. Antud kampaania sai välireklaami kuldse preemia ka riialaste Golden Hammeril.
http://www.goldenhammer.eu/competition/archive/100-real-virtual-reality  

Golden Hammeri hõbeda võitis ungarlaste agentuuri Isobar Budapesti reklaam „Plakatid, millega suudad muusikat dirigeerida“. Tegu oli Hungarian Telekomi ja Budapesti Festivaliorkestri ühiskampaaniaga, kus digitaalse välireklaami ees tuli reaalajas mobiiltelefoniga  … Loe lähemalt »


Kvartalipakett – vahend pikaajaliseks nähtavuseks

Kui kiireteks müügi- ja lansseeringukampaaniateks on reklaamijad harjunud välireklaami kasutama, siis idee luua toode pikaajaliseks nähtavuseks, lähtus eelkõige reklaamijate vajadusest leida mõõdetav vahend ka aktiivkampaaniate vaheliseks perioodiks, mil sõnum kipub tarbijate jaoks unustusse vajuma.

10 – 12 nädalase eksponeerimisperioodiga Kvartalipakett on mõeldud sõnumitele, mille puhul on oluline tuntuse hoidmine ja säilitamine pikema aja jooksul. Formaatidena on kasutusel reklaamtahvlid, mille garanteeritud kontaktsus perioodi peale kokku on 2,18 miljonit. Selleks lastakse ringelda korraga 2 reklaamplakatil üle linna, kasutades 10-nädalasel perioodil vähemalt 6 erinevat asukohta. Kontaktide iganädalane kontroll konkreetsete asukohtade kohta käib läbi Outdoor Impacti uuringuprogrammi. Juhul kui 10 nädalaga seda kontaktide määra ei saavutata, pikeneb eksponeerimise aeg, prognoositavalt kuni 2 nädala võrra. Hinnanguline katvus antud paketile on 77% tallinlaste seas.

Kvartalipaketi hind on 4100 Eur +km, sisaldades tootmist.
Pikaajalise sõnumi kampaaniatüüpi on kasutatud hiljutises Eckerö Line’i kampaanias.

Detailsemaks informatsiooniks, võtta ühendust – telefonil 6309 940 või  … Loe lähemalt »


JCDecaux kolis kontori kohvikusse

Hommikust õhtuni kontoris istumine
ei ole enam ammu ainusvõimalus,
et töö tehtud saaks.
Microsoft Eesti kutsus juba mitmendat
aastat kontoriinimesi väljas töötama, rõhutades tehnoloogia arengule,mis inimestele sellise võimaluse annab. Sellel aastal võttis ka JCDecaux meeskond sellisest toredast vabaõhuüritusest osa ning veetis meeldejääva päeva kollektiivselt Katharinenthali kohvikus.
Ilusate ilmadega kutsume kõiki kontorist välja töötama!

 


Testi oma kujundust siin!

Välimeedia kampaania üks olulisim osa on plakati kujundus. Kujunduse roll on tõmmata tähelepanu ja luua kontakt, millega jõutakse  soovitud tarbijaskonnani. Oma kujundust on kõigil võimalus testida ka meie Läti kodulehel:  http://www.jcdecaux.lv/en/model-checking (Link töötab Chrome’i brauseriga)

 

 

 

 

 

 

 

Plakati kujunduse peamised märksõnad on:

Lihtsus ja selgus
Plakatit tänaval nähakse paar sekundit. Selle ajaga jõuab aju vastu võtta  5 – 7 sõna
Üks keskne sõnum

Loe lähemalt plakati kujundusest SIIT.


Välireklaam internetiotsingute hoogustajana

Välimeedia agentuuri Kinetic Worldwide hiljutises väljaandes „THIS CONCERNS YOU… The future of OOH“ (2016) räägib meediaanalüütik Sarah Harding erinevatele uuringutele tuginedes, kuidas inimesed kasutavad välireklaami jätkuvalt inspiratsiooniks oma käitumisele veebis.

Sellega aitavad internetiotsingud kaasa välireklaami kampaania efektiivsusele, samas välireklaam omakorda vastutab märkimisväärse koguse otsingute eest. Uuringufirma IAB UK hiljutisest küsitlusest selgus, et iga neljas inimene on oma mobiilis otsinud midagi, milleks on saanud tõuke välireklaamist. 18 – 44-aastaste hulgast oli seda teinud 48%.

Siiski, inimesed on infot jagades valivad ja teevad seda vaid juhul, kui tunnetavad, et selles on neile midagi väärtuslikku või serveeritud sobivas sotsiaalses kontekstis. Kinetic Worldwide ja välireklaami ettevõtte Exterion Meedia küsitluses päriti 1200 sotsiaalmeedia kasutajalt, millisel põhjusel nad jagaksid pilte, mis pärinevad välireklaamist. Vastajad, kelle hulgast  39% oli seda ka teinud ja 71% oli valmis seda edaspidi tegema, väitsid, et teevad seda ainult siis, kui tunnevad, et selle … Loe lähemalt »


Silmapaistvaid erilahendusi 2014-2015

Viska pilk peale kõige säravamatele ja innovatiivsematele välimeedia erilahendustele. JCDecaux Grupi video koondab kahe viimase aasta kõige ootamatumad lahendused üle maailma. Tänavatele on näiteks jõudnud nii värsked puuviljad, värvilised tossud, mõnus massaažiteenus, hirmuäratavad zombid ja palju muud erilist. Vaata videot:

JCDecaux rahvusvahelised erilahenduste uudised leiab JCDecaux OneWorld lehelt http://www.jcdecaux-oneworld.com/category/oneworld_innovate/ ning Facebookis https://www.facebook.com/JCDecaux/

JCDecaux Eesti erilahenduste projektijuhiks on turundusspetsialist Karmen Kütsen. Võta ühendust – karmen.kutsen@jcdecaux.com.

 


Fakte viimase 2 aasta välikampaaniate järeluuringutest

Aastatel 2014 ja 2015 viidi läbi 123 järeluuringut JCDecaux võrgus toimunud kampaaniate kohta. Küsitluste põhjal võib öelda, et kampaania muudavad meeldejäävaks põhisõnumi järjepidev esitus, läbimõeldud plaan kampaania formaadi ja ajaperioodi osas, ning kujunduse suhteline otsekohesus.

Kümmet kõige meeldejäävamat kampaaniat mäletas keskmiselt 71% kõikidest vastanutest. Esikümnes oli muuhulgas kaks täiesti uue sõnumiga kampaaniat: „Mees peab olema viljakas“ ja „Ega pott pole prügikast.“ Järeluuringutest selgus, et meeste ja naiste mäletamise erinevuse juures on klišeed jätkuvalt kehtivad.  Mehed mäletasid paremini plakateid, kus viidati meeste traditsioonilisele rollile; naised aga plakateid, mis kujutasid n-ö naiste maailma kuuluvaid elemente.

 

 

 

 

 

 

Uuringutes vaadeldud kampaaniatest  on edukamaid hinnanud meeldivaks üle 90% kõikidest vastajatest. Oluline siiski, et ühe sama kampaania meeldivus võib sihtrühmade lõikes tugevalt varieeruda  ̶   olles näiteks ühes sihtrühmas üle 70% ja teises alla 20%. Plakatit mäletanud inimeste ostukavatsus on esmatarbekaupade kampaaniate puhul üle 30% kõrgem võrreldes plakatit mitte mäletanud … Loe lähemalt »


Erilahendus: Air Baltic tõi suurlinnad Riiga

 

Air Balticu ja JCDecaux Läti koostööl valmis 2015 aasta sügisel Staro Riga propageerimiseks erilahendus bussiootepaviljonides, mis valiti rahvusvaheliselt JCDecaux novembrikuu parimaks loovlahenduseks. Lisaks särale linnapildis andis erilahendus võimaluse võita reisi erinevatesse Euroopa suurlinnadesse. Seitse bussiootepaviljoni disainiti Londoni, Oslo, Pariisi, Hamburgi, Milaano, Praha ja Barcelona stiilis. Selleks, et osaleda loosimises pidid inimesed vastavalt bussiootepaviljoni disainile hääldama selle riigi keeles “Ma armastan Staro Rigat”.  Õige häälduse puhul õnnitleti vastanut ning vilgutati rohelisi tulesid. Vale vastuse korral hakkasid põlema punased tuled.

Nelja päevaga osales mängus 13 400 inimest.


Case study: tasuta wifi ja telekanalid bussiootepaviljonis

Jaanuaris valmis Eestis siiani ainulaadne välimeedia lahendus, kus paigaldati JCDecaux  bussiootepaviljoni
tasuta wifi võrk. Erilahenduse abil oli võimalik laadida oma nutiseadmesse Starman TV Everywhere äpp, mis
võimaldab vaadata telerit just seal, kus sina tahad.
Kõikidel äpi allalaadijatel oli võimalik teenust kasutada esimese kuu aja jooksul tasuta.
Idea AD loovjuhi Heiki Urbala sõnul on projekt olnud väga edukas ning avaldab, et varsti on oodata ka juba
laiemale auditooriumile mõeldud erilahenduste seeriat.

Antud lahendust saab edaspidi kasutada kõikides JCDecaux bussiootepaviljonides ja valgusvitriinides.

Täpsemalt loe artiklit siit: Case study: trollipeatuses jagatakse wifit ja telekaid


JCDecaux 50. aastapäeva raamat

2014. aastal avaldatud JCDecaux 50. aastapäeva raamat on nüüd saadaval ka online versioonis!

“I started my first business well over half a century ago when I was 18.”- Jean-Claude Decaux.

Loe kuidas sai JCDecaux alguse ja mis on toonud 50 aastat siit: http://fiftyyears.jcdecaux.com/


JCDecaux 2015.aasta parim kolleeg on Martin Tamm

JCDecaux meeskond valis 2015. aastal oma
parimaks kolleegiks Martin Tamme.

Martin on kolleeg, kellega koos töötamine on väga
lihtne, tore ja innustav.
Juba oma esimesel tööaastal näitas ta meile oma
kiire kohanemisvõime juures ka kiiret tegutsemist
ja initsiatiivi nii tööalaselt kui ka väljaspool tööaega.

Palju õnne, Martin!

 

 


Tallinn 8 – Uus reklaamtahvlite pakett

JCDecaux Eesti võrku on jõudnud uus reklaamtahvlite pakett Tallinn 8. Tallinn 8 on vaba paigutusega reklaamtahvlite pakett, mis pakub kõrget ülelinnalist katvust suurepärase  hinnakvaliteedi suhtega. Paketi suuruseks on 8 reklaamtahvlit, mis paigutatakse kolmeks nädalaks JCDecaux poolt valitud asukohtadele. Planeering tagab 4-8 linnaosas paiknemise ning reklaamkandja kvaliteetse nähtavuse. Pakett lubab tagada katvuse 1+ 75% ja 2,175 miljonit kontakti. Paketist tulenevaid kontakte ja katvust analüüsitakse iga nädal eraldi katvuse ja sageduse mõõtmise süsteemi CAFAS abil.

 

 

 

 

 

 

 

Loe lähemalt: http://www.jcdecaux.ee/formaadi-tutvustused/bbbbs/tallinn-8/

 


Cannes Lions 2015 Outdoor Grand Prix – Apple Iphone 6

21.- 27. juunil toimus Cannes’is, Prantsusmaal maailma suurim loovusfestival Cannes Lions. Kokku esitati Cannes’i tänavu rekordarv töid, reklaamimaailma olümpiamängudel osales kokku 40 000 tööd kogu maailmast: 37 426 tööd peafestivalil Cannes Lions ning alamfestivalidel Lions Health ja Lions Innovation vastavalt 1862 ja 845 tööd.

Välimeedia Grand Prix’ võitis Apple World Gallery, mis reklaamib iPhone 6 fotograafilisi võimeid. USAs toimunud kampaania kutsus iPhone 6 omanikke üles osalema fotovõistlusel, valitud 162 parimast pildist tehti suured välimeedia plakatid, mida demonstreeriti üle kogu maailma.

“See töö valis meid, mitte meie teda,” ütles välimeedia žürii esimees Juan Carlos Ortiz DDB-st. Kampaania, mille sisu oli tarbijate loodud, oli žürii hinnangul game changer ehk seniste mängureeglite muutja. See avab uue viisi, kuidas teha ja muuta inimeste käitumist. Apple näitab loomingulist silmapaistvust, kasutades välimeedia võimet luua uskumatult kõrge katvus, sagedus ja ulatus üle maailma. Kampaania viidi läbi 73 linnas, … Loe lähemalt »


JCDecaux 2014.aasta parim kolleeg on Gerli Palgi

Nutikas, inspiratsiooni andev, sära silmes müügijuht, lõbus, tegus ja asjakohane ….

Selliste ja veel paljude positiivsete sõnadega iseloomustati kolleegide poolt Gerlit aasta parima töötaja valimisel.

Gerli töötab JCDecaux-s alates 2013.aasta aprillist ja hääletuse tulemus näitas, et on täielikult JCDecaux-laste südamed võitnud. Gerlit võib tunda ühtaegu kõrgete töötulemuste, alati lahendust otsiva aktiivse mõtlemise kui ka abivalmi natuuri ja rõõmsa meele poolest.


JCDecaux Äripäeva Turunduse TOP’is esikohal

Iga-aastases Äripäeva Kirjastuse poolt väljaantavas  eriväljaandes Turunduse TOP võidutses 2013.aasta meediafirmade edetabelis JCDecaux Eesti.

Käibereastuses oli JCDecaux meediakanalite seas kõrgel neljandal kohal.

Ettevõtte tegevjuht Kristiina Kõiv: “Miks püsib klassikaline välimeedia endiselt hinnas? Vastust tasub
otsida tarbijate käitumisest. Välimeedia mõjualas liiguvad paljud reklaamijatele väga olulised sihtrühmad, kelleni teiste meediate kaudu on aina keerulisem jõuda: linnaelanikud, mehed, jõukamad inimesed, kindlasti noored, mitte-eestlased. Uue meedia areng on andnud inimestele võimaluse maailmaga kursis olla ka kodust väljaspool liikudes –  mõjualas, kus domineerib välireklaam.”

—————————————————————————————————————————————————————————–

Turunduse TOP edetabelite jaotust oli seekord  muudetud – kui enne jagati edetabelid kanaliliikide järgi, siis 2013.aasta reastused olid kahes jaotuses:  sõnumit loovad turundusfimad ja  sõnumit avaldavad meediafirmad. Viimases olid erinevaid kanaliliike esindavad firmad ühes tabelis koos.

Ettevõtted reastati pingeritta äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades – see arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust … Loe lähemalt »


JCDecaux kontori soolaleivapeol selgusid 2013. aasta parimad välimeedia kujundused

3. aprillil toimus meeleolukas soolaleivapidu JCDecaux värskenduskuuri läbinud kontoris. Külalistele jagus tegemist golfiturniirist lõbusate fotosessioonideni. Ühtlasi oli JCDecaux-i kontoris üleval sisehääletuse tulemusena selgunud 2013. aasta kümme parimat välimeedia kujundust, millest peo külalised valisid välja kolm lemmikut. Eelmise aasta parima kujunduse tiitli võitjaks tuli pimedaid öid valgustav Pöff, teise koha valituks osutus silmapaistev Kalev Draakon ning kolmandat kohta jäid sõbralikult jagama Starmani ja Fazeri kujundused.

Galerii peo piltidega leiad siit:
https://www.flickr.com/photos/100840753@N05/sets/72157643791530105/


Töövarjunädal JCDecaux´s

10.-14.märts õppisid JCDecaux töötajad töövarjunädala raames üksteise ameteid. Igale töötajale määrati partner, kellele oma tegemisi tutvustada. Kontoris toimetavate inimestel oli võimalus patrullida mööda linnatänavaid JCDecaux tehnikutega ning vastupidi, tehnikutel oli võimalus näha, millega kontoris täpselt tegeletakse. Selline lõbus üritus aitab JCDecaux meeskonnal ettevõtte erinevaid tööprotsesse paremini mõista ja luua paremaid suhteid töötajate vahel, kes igapäevaselt palju kokku ei puutu, lisaks on vahva vaheldus tavapäraste tööülesannete keskelt sattuda uude rolli.


JCDecaux 2013. aasta parim kolleeg on
Gerlin Narits

Detsembrikuu esimesel nädalal valis JCDecaux kollektiiv traditsiooniliselt aasta parima kolleegi, kelleks osutus turundusspetsialist Gerlin Narits. Gerlin on tuntud oma innukusega erinevate projektide läbiviimisel. Olles töötanud ettevõttes üle 2 aasta, on tema käe all  JCDecaux Innovate bränd uuesti särama löönud. Just Gerlin on see, kelle suunava käe all teostuvad inim-billboardid, üleelusuurused jäätisepakid ja talveöödel sooja helendust pakkuvad valguslahendused.


Näitus: sotsiaalkampaaniad välimeedias

8.novembril toimus Välisministeeriumis Riigikantselei poolt korraldatud seminar teemal „Teavituskampaaniate planeerimine ja läbiviimine“. Seminar oli suunatud ministeeriumite sisuloomega ja kommunikatsiooniga tegelevatele inimestele ning riigiasutuste turundusjuhtidele eesmärgiga efektiivistada teavituskampaaniate korraldamist. JCDecaux´l oli rõõm korraldada antud ürituse raames välimeedias eksponeeritud sotsiaalkampaaniate näitus, mille käigus analüüsiti JCDecaux esindajate poolt üksikasjalikult kujunduste ülesehitust ning sobilikkust sihtrühmale. Kommentaare jagasid ka kampaaniaid korraldanud turundusjuhid.

JCDecaux tänab Riigikantseleid ning kõiki kliente edukate kampaaniate ees.


Outdoor Impact nüüd Eestis!

19. septembril tutvustasid JCDecaux ja ClearChannel uut välimeedia auditooriumi mõõtmise uuringut: Outdoor Impact. Uuring viidi läbi paralleelselt kolmes Balti riigis, sisaldades andmeid Tallinna, Riia ja Vilniuse linna välimeedia kontaktide osas. Outdoor Impacti väljundina on võimalik vastavast programmist saada infot välimeedia kampaaniate katvuse, sageduse ning kontaktide kohta.
Uuringu kohta saab rohkem infot spetsiaalselt koduleheküljelt: www.outdoorimpact.ee

Meeleolukale üritusele Eesti Arhitektuurimuuseumisse olid kutsutud mõlema ettevõtte koostööpartnerid. Tutvustati Outdoor Impacti vajadust meediaturul, kirjeldati valmimisprotsessi ning kuulutati avatuks uus ajajärk Eesti välimeedia turul.
Kogu ürituse galeriid saab vaadata SIIT.


JCDecaux uuendab Narva linnas tänavamööbli võrgustikku.

Alates septembrikuust uuendab JCDecaux Narva linnas tänavamööbli võrgustikku. Välja vahetatakse senised amortiseerunud valgusvitriinid ning bussiootepaviljonid. Kokku paigaldatakse Narva linna 2013. aasta jooksul 25 uut tüüpi reklaamvitriini ning 15 bussiootepaviljoni. Samuti suureneb senine paviljonide arv 20- lt 30- le. Kõigi linna peamagistraalide ning kesklinna piirkonna peatused varustatakse maailmakuulsa disaineri Norman Fosteri poolt disainitud uudse paviljoniga. JCDecaux arendusdirektori Jaanus Kadaku sõnul on Narva linn neile kaua-aegne hea  lepingupartner ning JCDecauxl on hea meel uue lepingu raames varustada linnatänavad kvaliteetsete ning uudse disainiga tänavamööbliga. Lisaks linnakodanikele on see hea uudis ka reklaamijatele, nüüd on Narvas uued atraktiivsed reklaamikohad ning võimalus saavutada parem reklaamikampaaniate katvus.


Premium- uus kesklinna formaat JCDecaux´s!

Suvekuudel kerkisid Tallinna kesklinna uued JCDecaux reklaampinnad – Premiumid. Tegu on reklaamtahvli formaadiga, mis asub kesklinna olulisematel teedel. Premiumi plakati mõõtudeks on  2,3 x3,13 m, kandja ise on ligi 5 m kõrgune. Kokku paigaldati Premiume 20-sse asukohta.


JCDecaux – suurim välireklaami ettevõtte maailmas!

9.veebruaril teatas JCDecaux SA Pariisis, et 2010.aasta  2350 miljonit eurose aastakäibe saavutamisega,  tõusti maailma suurimaks välireklaami ettevõtteks.

JCDecaux tegutseb 56 riigis, omades kolmes erinevas välireklaami segmendis – tänavamööbel, transport ja maanteereklaamid – kokku 1 040 600 reklaampinda.

Jean-Charles Decaux, JCDecaux SA juhatuse esimees ja kaastegevjuht kommenteeris olulise teetähiseni jõudmist järgnevalt:

“Oleme  2010. aastal saavutatud käibe,  2350 miljoni eurot, mis tõstis JCDecaux maailmas suuruselt esimeseks välireklaami ettevõtteks,   üle ääretult rahul ja uhked.

Kõik sai alguse 1964.aastal, kui Jean Claude Decaux, ettevõtte asutaja ja tänane JCDecaux Järelvalve Nõukogu esimees, Lyonis esimesi bussiootepaviljone paigaldas. Jean Claude Decaux käis välja mõtte, et linnapildi ühtlast esteetilist väljanägemist saaks kujundada nii, et see maksumaksjaile ega linnale midagi maksma ei läheks – rahastades seda tänaval olevate reklaampindade müügist. Nõnda, läbi avaliku ruumi uue infrastruktuuri korraldamise, loodigi tänavale uus organiseeritud meedia.

Sellest alates on kohalik prantsuse välireklaami … Loe lähemalt »


Koolitusprojekt JCDecaux-s

Perioodil 21.juuni 2011 kuni 31. oktoober 2011 viiakse Euroopa Sotsiaalfondi kaasrahastamisel läbi innovatiivse tõendipõhise pakkumisvormi juurutamise koolitusprojekt JCDecaux Eesti OÜ 13 töötajale.

Projekt saab tuge EASi Teadmiste ja oskuste arendamise toetamise meetmest.

Programmi eesmärk on saavutada vajalik suhte sügavus ettevõtte partnerite ja klientidega, et olla valmis kontaktipõhisele müügile üleminekuks. Läbitakse tsükkel loengute, vaatluste ja töötubadega.

Muuhulgas käsitletakse järgmisi teemasid:
– välireklaami kontaktiuuringu seisukohast muutused müügiprotsessis
– väärtuste loomine klientidele täna ja tulevikus
– taseme ühtlustamine meeskonnas


Väikekaubanduse pakett JCDecaux tänavamööbli võrgus

JCDecaux on ära kaardistanud oma reklaamkandjate läheduse levinumate väikemüügi punktide osas, milleks on R-Kioskid, muud tänavakioskid, postkontorid ja kioskitega bensiinijaamad.

R-kioskite ja muude tänavakioskite puhul on reklaamkandja läheduse kriteerium paketi objekti suhtes tavakriteeriumist rangem – kuna ostmine käib kioskitest tihti eriti impulsiivselt, on siin paketti kuuluvuse nõudeks reklaamkandja kaugus kuni 50 m kioskist.

Ostmine väikemüügipunktidest toimub sageli planeerimatult, ostusummad on väikesed, toodete omavaheline konkurents tihe; sihtgrupp, kes väikemüügipunktidest oste teeb, väga lai. Stimuleeritud meeldetuletus vahetult enne ostuotsust annab võimaluse tootele tähelepanu tõmmata nii emotsionaalse eristuvuse kui vajaliku informatsiooni näitamiseks.

Tallinnas on väikekaubanduse paketiga võimalik saavutada lähedus ca 100 erineva väikemüügipunktil suhtes, sh 52 R-Kioski, 19 kioskitega bensiinijaama, 15 muud tänavakioski ja 15 postkontori juures.

Ostude impulsiivsuse tõttu on väikekaubanduse paketi valikukriteeriumite puhul ka rohkem fookuses pinna asend mööduja suhtes – kuna välimeedia kaudu saadav kontakt reklaamitavaga saadakse … Loe lähemalt »





Viimased uudised

Premium Innovate

Eriilmelised välireklaami erilahendused väärivad pikemat tähelepanu. Premiumi formaadi paiknemine aeglasema liiklemiskiirusega kesklinna piirkonnas, annab selleks hea eelduse.

Hõlbus võimalus pilt tavavormist välja tuua on paigutada...

Peatus 50 – pikk kontakt bussipeatustest

JCDecaux poolt hiljuti lansseeritud uus välireklaami pakett Peatus 50 omab näitajaid, mis seda selgelt teistest välireklaami toodetest eristavad.

Koosneb 50 Tallinna enimkasutatud bussipeatusest. Iga päev läheb...
Teel ehitus- ja sisustusvaldkonna kampaaniate planeerimiseni

Ehitus- ja sisustuskaupluste kampaaniate puhul on välimeedia sageli meediamixis. Selleks, et välimeediakampaania lahendused oleksid läbimõeldumad ja eesmärgipärasemad, on äärmiselt oluline tajuda tarbijate liikumise geograafilisi...