News


Inspiratsiooni laiast maailmast – JCDecaux Innovate 2016!

Suurus, võimsus, puudutamine, kaasamine, hetke võlu, sotsiaalmeediasse juhtimine – need on märksõnad, mis iseloomustavad JCDecaux 2016. aasta rahvusvahelisi erilahendusi. Kõrvuti tehnika viimast sõna kasutavate keeruliste erilahendustega olid tänavatel jätkuvalt distantsilt silma torkavad mastaapsed ehitised ja mängulisel viisil toodete jagamised.

Erilahendused on aidanud saada kiire jooksu puhul Reeboki jalatseid Stockholmis: Reebok, Stockholm, veebruar 2016, asetada end Supermani ja Batmani rolli erinevates Euroopa linnades: Warner Bros- Batman vs Superman – Rootsis, Taanis, Hollandis, märts 2016, kuulata bussiootepaviljonis ootamatut kevadist linnulaulu Taanis: Hørsholm Midtpunkt, Taani, aprill 2016, ning täpse reageerimise korral võita lennupiletid Hongkongist Jaapanisse: Expedia.com, Hong Kong, juuni 2016

Vaata 12, JCDecaux rahvusvahelise töötajaskonna poolt, parimateks valitud lahendusi siit: JCDecaux Creative Solutions.

 


Paigaldatud plakatite fotod – jooksev ülevaade kampaaniate ülespanekust

Läbi Flickr keskkonna on  JCDecaux plakatite paigaldajad hakanud fotode näol andma infot reklaamide kohta, mida jooksvalt üles pannakse. Fotod tehakse reklaamtahvlite ja premiumite formaatide paigalduse kohta ning need ilmuvad sinna vastavalt ülespaneku päevadele iga nädala esmaspäeviti ja teisipäeviti.

Teadmaks, kas kampaania on juba üles pandud, tuleb minna lehele: https://www.flickr.com/photos/plakativahetustallinn/

Plakatite paigaldusest ilmuvad fotod ajaliselt jooksvas järjekorras. Eesmärgiks on anda eelkõige nn proof-fotoraport tehtud tööst, kunstilise foto tegemiseks kampaaniast peaks pildid eraldi võtetega tegema.


TALLINN 100 FLEX – paindliku hinnalahendusega pakett kiireks kampaaniaks

Märtsis tõi JCDecaux välja uue hinnalahendusega eurosize’i paketi Tallinn 100 Flex, mis sobib kampaaniatele, mille eesmärgiks on saavutada ühe nädalaga kiirelt kõrge katvus ja sagedus, samas konkreetse eksponeerimise nädala valik võib olla vabam.

Paketi eelis võrreldes tavalise 100 asukohaga kampaaniaga on paindlikum hind reklaamijale, jäädes sõltuvalt sesoonist koos trüki maksumusega 3300 – 5900 euro vahele (käibemaksuta).

Ostjapoolne paindlikkus lubab konkreetse eksponeerimise nädala JCDecaux-l valida määratletud 4-nädalasest ajavahemikust.

Tallinn 100 Flex katvus on 88% ning kontakte saadakse 4,7 miljonit. 1000 kontakti hind on 2017. aastal keskmisena 1, 03 eurot. JCDecaux poolt on antud kontaktihulgale garantii, mille täitmist Outdoor Impacti analüüsiprogrammiga kontrollitakse.

Keskmine Eurosize’i kampaania suurus pealinnas on 70 asukohta nädalas, seega on Tallinn 100 Flex nädalane nähtavussagedus teiste kampaaniatega võrreldes kolmandiku võrra tihedam. Just kampaaniate nägemise sagedus on üheks võtmeteguriks reklaamide mäletamise juures. Mitmete reklaamijate tarvidus teiste kampaaniate hulgast rohkem silma torgata on ka põhjus, … Read More »


Premium Innovate

Eriilmelised välireklaami erilahendused väärivad pikemat tähelepanu. Premiumi formaadi paiknemine aeglasema liiklemiskiirusega kesklinna piirkonnas, annab selleks hea eelduse.

Hõlbus võimalus pilt tavavormist välja tuua on paigutada Premiumi ümber „brändinäoline“ pildiraam ja soovi korral „maskeerida“ Premiumi jalg.

Näide kasutamisest: Klipp 1 vt siit

Lisaks – kuna Premiumi võrgus on 10 asukohta, kus ühes kandjas saab üksteise järel panna ringlema 3 plakatit, annab see mänguruumi „brändiraami“ sees erinevaid sõnumeid ajalis-kronoloogilise siduvusega näidata.

Näide kasutamisest: Klipp 2 vt siit

Väliselt lihtsa, ometi selgelt eristuva lahenduse võlu seisneb ka selles, et sääraselt esitletud reklaami saab lihtsuse tõttu eksponeerida kampaaniavormis rohkematel asukohtadel.

Inimeste hulk, kes seda kampaaniat näevad, on oluliselt suurem võrreldes olukorraga, kus erilahendus on 1-2 kohas. Kampaania korral, kus kasutusel 5 asukohta 2 nädalaks, igas asukohas 3 plakatit, näeb seda  82% tallinlastest, kontakte saadakse üle 3 miljoni.

Kampaania eksponeerimise maksumus on 6000 EUR. Juurde tuleb erilahenduse tootmise ja  paigalduse tasu.

Asukohad, kus … Read More »


Peatus 50 – pikk kontakt bussipeatustest

JCDecaux poolt hiljuti lansseeritud uus välireklaami pakett Peatus 50 omab näitajaid, mis seda selgelt teistest välireklaami toodetest eristavad.

Koosneb 50 Tallinna enimkasutatud bussipeatusest.
Iga päev läheb neist ühissõidukitele 120 000 inimest.
Keskmine ühissõiduki ootamisaeg peatuses on 4 – 5 min.
1 nädala jooksul näeb Peatus 50 paketis reklaami vähemalt 1 korra 79% tallinlastest.
Kontaktidest 31% on eriti kvaliteetsed pika kestvusega kontaktid.

50 peatust asuvad 7 linnaosas – 22 Kesklinnas, 28 teistes linnaosades.
Ühistransporti kasutab Tallinnas vähemalt 1 x nädalas 67% elanikest.
Igapäevaselt kasutab ühistransporti 49% tallinlastest.
Keskmisest rohkem kasutavad igapäevaselt ühistransporti 15 – 29 a tallinlased – 60% ja naised – 58%.
Kui igas teises välimeedia kandjas vältab kontakt inimestega mõni sekund, siis siin saab tõesti tarbijaga suhelda.
On eriti sobilik kampaaniatele, mis eeldavad visuaali või teksti tõttu pikemat süvenemist ja sõnumitele, mis kutsuvad sotsiaalmeediasse või veebilehtedele.

 


Teel ehitus- ja sisustusvaldkonna kampaaniate planeerimiseni

Ehitus- ja sisustuskaupluste kampaaniate puhul on välimeedia sageli meediamixis. Selleks, et välimeediakampaania lahendused oleksid läbimõeldumad ja eesmärgipärasemad, on äärmiselt oluline tajuda tarbijate liikumise geograafilisi eelistusi. Seetõttu kogus JCDecaux septembri- ja oktoobrikuus Norstati veebipaneeli abil andmeid tarbijate liikumise kohta ehituskaupluste ja sisustuskaupluste valikul.

Eelkõige huvitasid meid mõlema kategooria puhul 3 asja – kui tihti peetakse vajalikuks ehitus- või sisustuskauplusi külastada; millised on kauplused, mida rohkem välja tuuakse; ning inimeste endi poolt nimetatud olulised aspektid, mis kaupluse valikul määravaks saavad.

Saadud andmete järgi võib öelda, et mõlema kategooria puhul joonistuvad kaupluste mõjupiirkonnad geograafiliselt küllaltki selgelt välja.  Tugev paralleelne külastamine on tuntav rohkem ehitus- kui sisustuskaupluste juures. Mõnevõrra üllatusena tuli, et ehituskauplustes käiakse nii magalatest kui ka pereelamute rajoonidest suhteliselt sarnase aktiivsusega, samas kui sisustuskaupluste külastamine on sagedasem just pereelamute piirkondadest.  

Tüüpilisi ehituskaupluste kampaaniate kujundusi välimeedias.

Kui ehituskaupluste puhul on muude mõjurite osas oluline teadlikkus just … Read More »


JCDecaux Eestit tunnustati Rohelise Kontori tunnistusega

4. oktoobril anti JCDecaux Eesti OÜ-le kätte Rohelise Kontori tunnistus, mis tähendab ettevõtte kuulumist keskkonnateadlike organisatsioonide sekka. Rohelise Kontori süsteemi tunnistus antakse keskkonnateadlikule organisatsioonile, kes oma kontoris rakendavad kokkulepitud keskkonnahoiu põhimõtteid. Keskkonnahoidliku ehk rohelise kontori eesmärk on organisatsiooni keskkonnamõju pidev jälgimine ja vähendamine, millega kaasneb kulude kokkuhoid, loodusressursside säästev kasutamine, jäätmetekke vähenemine ning töökeskkonna tervislikumaks muutumine. Jätkame ka tulevikus ettevõtte keskkonnategevuse parandamist ning kutsume kõiki liituma Rohelise Kontori süsteemiga.

 

 

 

 

JCDecaux Rohelise Kontori töörühma liikmed Astrid Aljas ja Kadi Sau vastu võtmas Rohelise Kontori sertifikaati.


Rio in Tallinn

Rio olümpiamängudeni on jäänud 5 päeva. Tallinna tänavaid kaunistavad JCDecaux reklaamkandjad Karl Markus Antsoni poolt maailitud Eesti sportlastega. Toetame omasi!

Vaata lähemalt videost:


JCDecaux Innovate – „mõtteid lugevad“ jalgrattad

Igakevadise „Cyclocity“ rattahooja avamiseks Vilniuses tuli JCDecaux koostöös partneriga „Aviva“ välja kampaaniaga „Maailma esimesed mõtteid lugevad jalgrattad“.  Kampaania 200 asukohal kasutati erinevate lõbusate sõnumitega plakateid, mis olid planeeritud punktidesse, kus sõnumi sisu geograafilise taustaga kõige paremini kokku läks.

Kampaania erilahendus tähendas Vilniuse südalinna kahele reklaami asukohale paigaldatud nö mõtteid lugevaid jalgrattaid, lisaks viite peegelkujundusega plakatit. Rattalahendusega asukohtades võis ükskõik kes möödujatest aktiveerida nö mõttelugemise protsessi, selleks lihtsalt ratta lenkstangist kinni võttes.  Paari sekundi pärast „ilmusid“ intrigeerivamad mõtted vitriini peal olevale mõttemullile. Tehniliselt tähendas see peegelmaterjalist plakateid, mille alla oli paigaldatud digitaalsed ekraanid ning lenkstangi sisse puutetundlikud andurid:  https://www.youtube.com/watch?v=xWA6IWDVGOg
10 õnnelikku katsest osavõtjat nägid sõnumit, et on võitnud kuulise vabapääsme  Cyclocity kasutamiseks. Sõnumiga tehtud selfie tuli postitada „Cyclocity“ Facebooki lehele.


Auhinnatud välireklaame festivalidelt Lätist, Leedust, Ukrainast

Lõunanaabrite reklaamifestivalide auhinnatud välireklaamid hoiavad tarbija vastuvõtu seisukohast inimlikult lihtsat ja humoorikat joont, mitu neist eeldavad möödujailt „suhtlust plakatiga“.

Ukraina KIAF’i rohkete auhinnakategooriate hulgast torkas silma esmatarbekaupade pronks, mille said  Ukraina reklaamiloojad agentuurist  Geometry Global esteetiliselt kauni ja vaimuka Instinct Condomes reklaami eest.
Meediakategooria pronksi teenis KIAF’il Eesti agentuur Tabasco Eesti Ekspressile loodud plakatitega, kus ootamatu sõnumi tekstiline dünaamika toodi välja, lihtsa, 2-poolse trükiga.

https://www.youtube.com/watch?v=4zELWDnCmv8

Välireklaami illustratsioonikategooria pronks läks lõunasöögikoti kampaaniale „Pack & Go“. Kõrgetasemelise käsitööoskusega tehtud ukrainlaste agentuuri PROVID kujundused näitasid piltlikult toote ülimat vastupidavust.

 

Nii välireklaami peaauhinna kui ka KIAF’i Grand Prix sai paljuräägitud Gruusia Natakhtari Õlletehase kampaania „100% reaalne virtuaalne reaalsus“  agentuurilt Leavingstone. Antud kampaania sai välireklaami kuldse preemia ka riialaste Golden Hammeril.
http://www.goldenhammer.eu/competition/archive/100-real-virtual-reality  

Golden Hammeri hõbeda võitis ungarlaste agentuuri Isobar Budapesti reklaam „Plakatid, millega suudad muusikat dirigeerida“. Tegu oli Hungarian Telekomi ja Budapesti Festivaliorkestri ühiskampaaniaga, kus digitaalse välireklaami ees tuli reaalajas mobiiltelefoniga  … Read More »


Kvartalipakett – vahend pikaajaliseks nähtavuseks

Kui kiireteks müügi- ja lansseeringukampaaniateks on reklaamijad harjunud välireklaami kasutama, siis idee luua toode pikaajaliseks nähtavuseks, lähtus eelkõige reklaamijate vajadusest leida mõõdetav vahend ka aktiivkampaaniate vaheliseks perioodiks, mil sõnum kipub tarbijate jaoks unustusse vajuma.

10 – 12 nädalase eksponeerimisperioodiga Kvartalipakett on mõeldud sõnumitele, mille puhul on oluline tuntuse hoidmine ja säilitamine pikema aja jooksul. Formaatidena on kasutusel reklaamtahvlid, mille garanteeritud kontaktsus perioodi peale kokku on 2,18 miljonit. Selleks lastakse ringelda korraga 2 reklaamplakatil üle linna, kasutades 10-nädalasel perioodil vähemalt 6 erinevat asukohta. Kontaktide iganädalane kontroll konkreetsete asukohtade kohta käib läbi Outdoor Impacti uuringuprogrammi. Juhul kui 10 nädalaga seda kontaktide määra ei saavutata, pikeneb eksponeerimise aeg, prognoositavalt kuni 2 nädala võrra. Hinnanguline katvus antud paketile on 77% tallinlaste seas.

Kvartalipaketi hind on 4100 Eur +km, sisaldades tootmist.
Pikaajalise sõnumi kampaaniatüüpi on kasutatud hiljutises Eckerö Line’i kampaanias.

Detailsemaks informatsiooniks, võtta ühendust – telefonil 6309 940 või  … Read More »


JCDecaux kolis kontori kohvikusse

Hommikust õhtuni kontoris istumine
ei ole enam ammu ainusvõimalus,
et töö tehtud saaks.
Microsoft Eesti kutsus juba mitmendat
aastat kontoriinimesi väljas töötama, rõhutades tehnoloogia arengule,mis inimestele sellise võimaluse annab. Sellel aastal võttis ka JCDecaux meeskond sellisest toredast vabaõhuüritusest osa ning veetis meeldejääva päeva kollektiivselt Katharinenthali kohvikus.
Ilusate ilmadega kutsume kõiki kontorist välja töötama!

 


Testi oma kujundust siin!

Välimeedia kampaania üks olulisim osa on plakati kujundus. Kujunduse roll on tõmmata tähelepanu ja luua kontakt, millega jõutakse  soovitud tarbijaskonnani. Oma kujundust on kõigil võimalus testida ka meie Läti kodulehel:  http://www.jcdecaux.lv/en/model-checking (Link töötab Chrome’i brauseriga)

 

 

 

 

 

 

 

Plakati kujunduse peamised märksõnad on:

Lihtsus ja selgus
Plakatit tänaval nähakse paar sekundit. Selle ajaga jõuab aju vastu võtta  5 – 7 sõna
Üks keskne sõnum

Loe lähemalt plakati kujundusest SIIT.


Välireklaam internetiotsingute hoogustajana

Välimeedia agentuuri Kinetic Worldwide hiljutises väljaandes „THIS CONCERNS YOU… The future of OOH“ (2016) räägib meediaanalüütik Sarah Harding erinevatele uuringutele tuginedes, kuidas inimesed kasutavad välireklaami jätkuvalt inspiratsiooniks oma käitumisele veebis.

Sellega aitavad internetiotsingud kaasa välireklaami kampaania efektiivsusele, samas välireklaam omakorda vastutab märkimisväärse koguse otsingute eest. Uuringufirma IAB UK hiljutisest küsitlusest selgus, et iga neljas inimene on oma mobiilis otsinud midagi, milleks on saanud tõuke välireklaamist. 18 – 44-aastaste hulgast oli seda teinud 48%.

Siiski, inimesed on infot jagades valivad ja teevad seda vaid juhul, kui tunnetavad, et selles on neile midagi väärtuslikku või serveeritud sobivas sotsiaalses kontekstis. Kinetic Worldwide ja välireklaami ettevõtte Exterion Meedia küsitluses päriti 1200 sotsiaalmeedia kasutajalt, millisel põhjusel nad jagaksid pilte, mis pärinevad välireklaamist. Vastajad, kelle hulgast  39% oli seda ka teinud ja 71% oli valmis seda edaspidi tegema, väitsid, et teevad seda ainult siis, kui tunnevad, et selle … Read More »


Silmapaistvaid erilahendusi 2014-2015

Viska pilk peale kõige säravamatele ja innovatiivsematele välimeedia erilahendustele. JCDecaux Grupi video koondab kahe viimase aasta kõige ootamatumad lahendused üle maailma. Tänavatele on näiteks jõudnud nii värsked puuviljad, värvilised tossud, mõnus massaažiteenus, hirmuäratavad zombid ja palju muud erilist. Vaata videot:

JCDecaux rahvusvahelised erilahenduste uudised leiab JCDecaux OneWorld lehelt http://www.jcdecaux-oneworld.com/category/oneworld_innovate/ ning Facebookis https://www.facebook.com/JCDecaux/

JCDecaux Eesti erilahenduste projektijuhiks on turundusspetsialist Karmen Kütsen. Võta ühendust – karmen.kutsen@jcdecaux.com.

 


Fakte viimase 2 aasta välikampaaniate järeluuringutest

Aastatel 2014 ja 2015 viidi läbi 123 järeluuringut JCDecaux võrgus toimunud kampaaniate kohta. Küsitluste põhjal võib öelda, et kampaania muudavad meeldejäävaks põhisõnumi järjepidev esitus, läbimõeldud plaan kampaania formaadi ja ajaperioodi osas, ning kujunduse suhteline otsekohesus.

Kümmet kõige meeldejäävamat kampaaniat mäletas keskmiselt 71% kõikidest vastanutest. Esikümnes oli muuhulgas kaks täiesti uue sõnumiga kampaaniat: „Mees peab olema viljakas“ ja „Ega pott pole prügikast.“ Järeluuringutest selgus, et meeste ja naiste mäletamise erinevuse juures on klišeed jätkuvalt kehtivad.  Mehed mäletasid paremini plakateid, kus viidati meeste traditsioonilisele rollile; naised aga plakateid, mis kujutasid n-ö naiste maailma kuuluvaid elemente.

 

 

 

 

 

 

Uuringutes vaadeldud kampaaniatest  on edukamaid hinnanud meeldivaks üle 90% kõikidest vastajatest. Oluline siiski, et ühe sama kampaania meeldivus võib sihtrühmade lõikes tugevalt varieeruda  ̶   olles näiteks ühes sihtrühmas üle 70% ja teises alla 20%. Plakatit mäletanud inimeste ostukavatsus on esmatarbekaupade kampaaniate puhul üle 30% kõrgem võrreldes plakatit mitte mäletanud … Read More »


Erilahendus: Air Baltic tõi suurlinnad Riiga

 

Air Balticu ja JCDecaux Läti koostööl valmis 2015 aasta sügisel Staro Riga propageerimiseks erilahendus bussiootepaviljonides, mis valiti rahvusvaheliselt JCDecaux novembrikuu parimaks loovlahenduseks. Lisaks särale linnapildis andis erilahendus võimaluse võita reisi erinevatesse Euroopa suurlinnadesse. Seitse bussiootepaviljoni disainiti Londoni, Oslo, Pariisi, Hamburgi, Milaano, Praha ja Barcelona stiilis. Selleks, et osaleda loosimises pidid inimesed vastavalt bussiootepaviljoni disainile hääldama selle riigi keeles “Ma armastan Staro Rigat”.  Õige häälduse puhul õnnitleti vastanut ning vilgutati rohelisi tulesid. Vale vastuse korral hakkasid põlema punased tuled.

Nelja päevaga osales mängus 13 400 inimest.


Case study: tasuta wifi ja telekanalid bussiootepaviljonis

Jaanuaris valmis Eestis siiani ainulaadne välimeedia lahendus, kus paigaldati JCDecaux  bussiootepaviljoni
tasuta wifi võrk. Erilahenduse abil oli võimalik laadida oma nutiseadmesse Starman TV Everywhere äpp, mis
võimaldab vaadata telerit just seal, kus sina tahad.
Kõikidel äpi allalaadijatel oli võimalik teenust kasutada esimese kuu aja jooksul tasuta.
Idea AD loovjuhi Heiki Urbala sõnul on projekt olnud väga edukas ning avaldab, et varsti on oodata ka juba
laiemale auditooriumile mõeldud erilahenduste seeriat.

Antud lahendust saab edaspidi kasutada kõikides JCDecaux bussiootepaviljonides ja valgusvitriinides.

Täpsemalt loe artiklit siit: Case study: trollipeatuses jagatakse wifit ja telekaid


JCDecaux 50. aastapäeva raamat

2014. aastal avaldatud JCDecaux 50. aastapäeva raamat on nüüd saadaval ka online versioonis!

“I started my first business well over half a century ago when I was 18.”- Jean-Claude Decaux.

Loe kuidas sai JCDecaux alguse ja mis on toonud 50 aastat siit: http://fiftyyears.jcdecaux.com/


JCDecaux 2015.aasta parim kolleeg on Martin Tamm

JCDecaux meeskond valis 2015. aastal oma
parimaks kolleegiks Martin Tamme.

Martin on kolleeg, kellega koos töötamine on väga
lihtne, tore ja innustav.
Juba oma esimesel tööaastal näitas ta meile oma
kiire kohanemisvõime juures ka kiiret tegutsemist
ja initsiatiivi nii tööalaselt kui ka väljaspool tööaega.

Palju õnne, Martin!

 

 


Tallinn 8 – Uus reklaamtahvlite pakett

JCDecaux Eesti võrku on jõudnud uus reklaamtahvlite pakett Tallinn 8. Tallinn 8 on vaba paigutusega reklaamtahvlite pakett, mis pakub kõrget ülelinnalist katvust suurepärase  hinnakvaliteedi suhtega. Paketi suuruseks on 8 reklaamtahvlit, mis paigutatakse kolmeks nädalaks JCDecaux poolt valitud asukohtadele. Planeering tagab 4-8 linnaosas paiknemise ning reklaamkandja kvaliteetse nähtavuse. Pakett lubab tagada katvuse 1+ 75% ja 2,175 miljonit kontakti. Paketist tulenevaid kontakte ja katvust analüüsitakse iga nädal eraldi katvuse ja sageduse mõõtmise süsteemi CAFAS abil.

 

 

 

 

 

 

 

Loe lähemalt: http://www.jcdecaux.ee/formaadi-tutvustused/bbbbs/tallinn-8/

 


Cannes Lions 2015 Outdoor Grand Prix – Apple Iphone 6

21.- 27. juunil toimus Cannes’is, Prantsusmaal maailma suurim loovusfestival Cannes Lions. Kokku esitati Cannes’i tänavu rekordarv töid, reklaamimaailma olümpiamängudel osales kokku 40 000 tööd kogu maailmast: 37 426 tööd peafestivalil Cannes Lions ning alamfestivalidel Lions Health ja Lions Innovation vastavalt 1862 ja 845 tööd.

Välimeedia Grand Prix’ võitis Apple World Gallery, mis reklaamib iPhone 6 fotograafilisi võimeid. USAs toimunud kampaania kutsus iPhone 6 omanikke üles osalema fotovõistlusel, valitud 162 parimast pildist tehti suured välimeedia plakatid, mida demonstreeriti üle kogu maailma.

“See töö valis meid, mitte meie teda,” ütles välimeedia žürii esimees Juan Carlos Ortiz DDB-st. Kampaania, mille sisu oli tarbijate loodud, oli žürii hinnangul game changer ehk seniste mängureeglite muutja. See avab uue viisi, kuidas teha ja muuta inimeste käitumist. Apple näitab loomingulist silmapaistvust, kasutades välimeedia võimet luua uskumatult kõrge katvus, sagedus ja ulatus üle maailma. Kampaania viidi läbi 73 linnas, … Read More »


(Eesti) JCDecaux 2014.aasta parim kolleeg on Gerli Palgi

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) JCDecaux Äripäeva Turunduse TOP’is esikohal

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) JCDecaux kontori soolaleivapeol selgusid 2013. aasta parimad välimeedia kujundused

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) Töövarjunädal JCDecaux´s

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) JCDecaux 2013. aasta parim kolleeg on
Gerlin Narits

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) Näitus: sotsiaalkampaaniad välimeedias

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) Outdoor Impact nüüd Eestis!

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) JCDecaux uuendab Narva linnas tänavamööbli võrgustikku.

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) Premium- uus kesklinna formaat JCDecaux´s!

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) JCDecaux – suurim välireklaami ettevõtte maailmas!

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) Koolitusprojekt JCDecaux-s

Sorry, this entry is only available in Eesti.


(Eesti) Väikekaubanduse pakett JCDecaux tänavamööbli võrgus

Sorry, this entry is only available in Eesti.





Latest news

Inspiratsiooni laiast maailmast – JCDecaux Innovate 2016!

Suurus, võimsus, puudutamine, kaasamine, hetke võlu, sotsiaalmeediasse juhtimine – need on märksõnad, mis iseloomustavad JCDecaux 2016. aasta rahvusvahelisi erilahendusi. Kõrvuti tehnika viimast...

Paigaldatud plakatite fotod – jooksev ülevaade kampaaniate ülespanekust

Läbi Flickr keskkonna on  JCDecaux plakatite paigaldajad hakanud fotode näol andma infot reklaamide kohta, mida jooksvalt üles pannakse. Fotod tehakse reklaamtahvlite ja premiumite formaatide...

TALLINN 100 FLEX – paindliku hinnalahendusega pakett kiireks kampaaniaks

Märtsis tõi JCDecaux välja uue hinnalahendusega eurosize’i paketi Tallinn 100 Flex, mis sobib kampaaniatele, mille eesmärgiks on saavutada ühe nädalaga kiirelt kõrge katvus ja...