Septembrikuus kasutas Rocca al Mare kaubanduskeskus esimese kliendina DigiTallinna võrgu dünaamilist sõnumiedastust. Kampaanias kasutati erinevaid kujundusi, mis ilmusid tänavatele vastavalt hetkel valitsevatele ilmaoludele. Planeerituid lahendusi oli mitu, mis kuvati reklaamikandjas vastavalt sellele, kas sadas vihma, temperatuur oli vähem või siis rohkem kui 10⁰C. 
„Väga hea nähtavus. Kui on hea ja haarav kujundus, siis autoga sõites ei saa mööda vaadata. Meie Eesti kliimas on sellised valgustatud välireklaami lahendused vajalikud. Samuti ideaalne lahendus mängimaks muutliku ilmaga. Seda eriti meie valdkonnas, kus inimene riietub vastavalt ilmale. Kindlasti kasutame edaspidi ka seda lahendust.“ Liisi-Daisy Koplimaa - Turunduse projektijuht, Centerteam Reklaamiagentuur
Kampaania järeluuring näitas, et Rocca sügiskampaania uute moekate riiete eksponeerimine oli selgelt relevantsem teema noorematele naistele, kelle mäletamine küündis parimate digikampaaniate -  Tallinki ja Mesikäpa - mäletamistega samale tasemele.

DigiTallinna ekraanides olev JCDecaux Dynamic’u nutikas tehnoloogia on tänaseks kasutusel rohkem kui 15 sihtriigis, kus JCDecaux Grupp tegutseb. Läbi dünaamilise Smart Content haldussüsteemi, on võimalik kampaaniat planeerida ning läbi viia efektiivsemalt.  Koos nutiekraanidega võimaldavad nad tutvustada oma brändi ning edastada sõnumit täiesti uuel viisil. Võimalik on kuvada erinevaid sõnumeid erinevatel päevadel ning kellaaegadel, lisaks kujundused vastavalt valitsevatele ilmaoludele.