Menu
 

Hea kujunduse olulisus

Publicis Media uuringu kohaselt on tervelt 65% inimestest visuaalne mälu, mistõttu mängib reklaamkujundus kampaania edus märkimisväärset rolli. Kujunduse analüüsiks kasutatavate tööriistade hulka on nüüd lisandunud ka uhiuus tööriist Creative Heatmap. Masinõppel põhinev töövahend on välja arendatud JCDecaux grupi poolt ning see võimaldab luua kujundusfailist sekunditega tähelepanu koondumise kuumuskaardi.

Creative Heatmapi tööriist on välja töötanud JCDecaux Data Corp andmeteadlaste meeskonna poolt ja see põhineb Oxfordi ülikooli teadlaste välja töötatud deep learning mudelil. Tööriist võimaldab analüüsida nii staatilist kui liikuvat kujundusfaili ning teha kindlaks, millistele elementidele plakatil tähelepanu suure tõenäosusega koondub.
 
 


Kuidas see käib?


 

Tekkis huvi? Kirjuta meile

Teele Treiel Kommunikatsioonijuht