Menu

Digiplakati olemus


Digiplakat ei ole teleklipp ning videod ei ole lubatud DigiTallinna ekraanidel. Soovituslikult ära kasuta üle 2 erineva kaadri oma sõnumi edastamisel. Inimene näeb reklaami keskmiselt 2 sekundit ning seda juhuslikul hetkel sinu 10 sekundilisest reklaamist. Selle ajaga peab temani jõudma info , mida reklaamiga öelda tahetakse. Seega reklaami põhisõnum peaks olema mõne sekundiga arusaadav ka neile, kes digiplakatit kogupikkuses ei näe. Reklaamija äratundmiseks ning meeldejäämiseks on oluline, et logo ja/või toode on silmapaistev ning näha digiplakatil kogu kuvatava aja jooksul. Fokusseeri reklaam ühele ideele ning esita põhisõnum piisavalt suurelt, väike tekstikõrgus ei ole ekraanilt hästi loetav. Kasuta kontraste targalt, et oma sõnumit veelgi rohkem nähtavaks teha.

Elementide arv

Paremini töötavad digiplakatid, millel on elementide arv viidud optimaalseks, kasutatud lühikest sõnumit ning lihtsat fonti. Graafika ja teksti vahetumine peab toimuma sujuvalt, väldi keerukaid filtreid ja varjutamist. Paremini on nähtavad suured ja selgepiirilised elemendid.

Liikumised

Visuaalide, graafika ja tekstide liikumised hoia lihtsad, sujuvad ning ühtlased. Arvesta, et reklaam asetseb tänaval autoteede vahetus läheduses. Kiired animatsioonid, sähvatused, plahvatused jne ei ole lubatud.

  • Digiplakati kujundusjuhis

    Loe edasi
  • Digiplakati tehnilised tingimused

    Vaata