Tallinna tänavatel on bussiootepaviljonides, valgusvitriinides ning reklaamtahvlitel käimas kampaania vahvate LEGO-tegelastega, kes Rocca al Mare Kaubanduskeskusesse kutsuvad. Tavakampaania täienduseks on kahte hoolikalt väljavalitud bussipeatusesse loodud pilkupüüdev erilahendus – peatuste seintelt leiab teemakohaseid pilte ja lisainfot LEGO Festivali kohta ning katusele on paigaldatud Tule-Ninja figuur, mis on pimedale ajale kohaselt ka eraldi valgustatud.
Meile väga meeldib antud erilahendus. See jääb silma juba kaugelt. Käisime ka ise pilte tegemas ning oli näha, kuidas inimesed vaatasid ja tundsid huvi. LEGO Festivali populaarsust näitab ka keskuse külastatavus.Liisi-Daisy Koplimaa - Centerteam Reklaamiagentuur
Kampaania periood: 15. – 28. jaanuar 2018
Erilahenduste asukohad: Estonia peatus Teatri väljakul ning Taksopargi peatus Endla tänaval
Reklaamija: Rocca al Mare Kaubanduskeskuse AS
Meediaagentuur: Prime Initiative OÜ
Loovlahendus: CENTERTEAM reklaamiagentuur, loovjuht Priit Joasoo