JCDecaux Leedu koostöös Pergale, McCann Vilniuse ning Initiative Open Agency'ga tõid Leedu pealinna tänavatele lõbusa shokolaadikampaania. Kampaania ülesehituses on kasutatud JCDecaux Innovate lahendust, kus üks kesklinna piilaritest on varustatud spetsiaalse nupuga, mille vajutamisel reklaamipost õnnelikule inimesele shokolaaditahvli väljastas.
Trikk seisnes selles, et konkreetne nupp oli asetatud päris kõrgele maapinnast. Kampaania veel kestab Kudirkose väljakul ning tänaseks on juba jagatud ca 1000 shokolaadi.
Vaata kampaaniat ka sellest videost.
Trikk seisnes selles, et konkreetne nupp oli asetatud päris kõrgele maapinnast. Kampaania veel kestab Kudirkose väljakul ning tänaseks on juba jagatud ca 1000 shokolaadi.
Vaata kampaaniat ka sellest videost.