Menu
  • En-Et
  
Julge erilahendus püüab pilku, üllatab ja paneb inimesed rääkima. Üheks värskeimaks näiteks on detsembrikuus tänavatel nähtud Elisa Eesti ja ERR originaalsarja Reetur tutvustav ainulaadne erilahendus, kus kasutati Eesti tänavapildis esmakordselt kahepoolset hologrammi. Ootepaviljonis plõksutas linlastest fotokaameraga pilte põnevussarja peategelast Alfred Vinti mängiv Tambet Tuisk.

Erilahenduse innovaatilisus oli silmatorkav üle maailma: JCDecaux gruppi kuuluva 80 riigi erilahenduste hulgast valiti Elisa „hologramm-reetur“ rahvusvaheliselt detsembrikuu parimaks. Selline tiitel tuli Eestisse esmakordselt.  JCDecaux grupi rahvusvaheline turundusmeeskond viib iga kuu läbi enam kui 2000 inimest kaasava hääletuse, eesmärgiga tõsta esile kõige originaalsemad tänavareklaamid erilahenduste seas. 
„Kuna ettevõttes töötab rahvusvaheliselt üle 13 000 välireklaami asjatundja ja tegutseme rohkem kui 80 riigis, siis hindame sellist tunnustust meie tehtud tööle väga!“ kommenteerib JCDecaux Eesti erilahenduste projektijuht Teele Treiel.


Samuti pälvis kõnealune erilahendus Aasta Meediategu 2019 auhindade jagamisel 4. märtsil ka aasta kõige innovaatilisema meediakasutuse tiitli! Huvi midagi sarnast tänavatele tuua on rahvusvaheliselt olnud väga suur, projekti käekäigu ja tehnoloogia kohta on küsinud mitmed riigid alustades Portugalist, lõpetades Lõuna-Koreaga.

Erilahenduse kontseptsiooni autor on loovagentuur Tank, tehniline partner Holovision ning meediaagentuuriks Havas Eesti. Tanki loovjuht Villem Valme: "See projekt on üks hea näide sellest, kuidas väga paljude osapoolte koostöö sujumise korral võib sündida midagi silmapaistvat ja ainulaadset. Väga oluline oli ka Elisa turundustiimi enda initsiatiiv selline asi ära teha – ja ära teha hästi, nii idee kui teostuse mõttes."

Vaata kõnealuse erilahenduse videot:
 

Avaldatud asukohas Kampaaniad