Välimeedia erilahendus annab võimaluse tuua tänavale erinevaid utoopilisi out-of-the-box loovideid, mis aitavad möödujat üllatada ning kaasata, luues meeldejääva kontaktiÜllatusmoment ning äratundmine tekitavad tarbijas positiivseid emotsioone, mis kanduvad edasi sinu brändile. Hästi tehtud erilahendus püüab pilku ja annab võimaluse mõjutada inimest tänaval tavapärasest rohkem. 
2019. aastal aitasime oma toredatel partneritel Eestis kokku ellu viia lausa 53 erinevat erilahendust. Nende hulgast leiab silmatorkavaid standard-erilahendusi nagu bränditud bussiootepaviljonid, kuid ka tehniliselt keerukamaid erilahendusi puutetundlike ekraanide ja hologrammidega.  Need kõik oleme kokku kogunud eelmist aastat kokkuvõtvasse faili, mille saad lehe lõpust alla laadida. 

Lisaks kodumaistele erilahendustele anname ülevaate ka parimatest rahvusvahelistest näidetest. Näiteks leiad allalaetavast failist ka JCDecaux grupi üleselt  "Innovate of the month" tiitliga pärjatud parimad erilahendused. Kuu parima välimeedia erilahenduse tiitel õnnestus meil 2019. aastal esmakordselt Elisa Reeturi hologramm-kampaaniaga ka Eesti tuua!

ÜLEVAADE 2019. AASTA PARIMATEST ERILAHENDUSTEST