Heategevuslikul eesmärgil rahakogumiseks on nüüd traditsiooniliselt kasutatavate annetustelefonide, pangaülekannete ja kogumiskastide kõrval veel üks mugav võimalus – viipemakse bussipeatustes. Eestis võtsime uue lahenduse esmakordselt kasutusele Mesikäpa heategevuskampaania raames, millega kogutakse raha Haapsalus taastusravil viibivatele lastele terviseraja loomiseks.
 

Tallinna kesklinnas on kahte bussiootepaviljoni paigaldatud silmatorkavad makseterminalid, milles saab pangakaardi või selle funktsiooniga nutitelefoniga viibates annetada 2 eurot taastusraviks vajaliku mängulise terviseraja loomiseks. Annetada saab ka siis, kui pangakaardil viipemakse võimalus puudub, selleks saab kasutada traditsioonilist kaardimakset, mis võtab kontolt maha täpselt 2 eurot, välistades eksimused summa sisestamisel. Viipemaksekampaania toimub kahe nädala jooksul kahes käidavas asukohas – Hobujaama ristmikul Foorumi bussipeatuses ja Solarise keskuse kõrval asuvas Estonia bussipeatuses.

„Eestis pole küll varem midagi sellist tehtud, aga loodame, et digirahvas võtab uue annetusvõimaluse kiirelt omaks,“ rääkis Mesikäpa brändijuht Arnika Ambos. „Elu meie ümber läheb iga päevaga mugavamaks ja digitaalsemaks, on elementaarne, et ka turundus- ja heategevuskampaaniad peavad sellega sammu pidama. Nüüd saabki öelda, et heategu on vaid ühe viipe kaugusel,“ lisas Ambos.
„Heategevus peab olema seotud brändi väärtustega ehk Mesikäpa puhul liikumise ja füüsilise aktiivsusega,“ selgitas kampaania looja, Age Creative loovstrateeg Aleksandr Dmitrijev. „Lihtne ja sõbralik käeviibe, positiivse soorituse sümbol, kannab ideed, et iga liigutusega saab head teha.“

Mesikäpa heategevuskampaania viipemakse-erilahenduse tellijaks on Orkla Eesti, teostajateks loovagentuur Age Creative, välimeediaettevõte JCDecaux ja meediaagentuur MediaHouse.