Menu
  • En-Et
Augusti teine pool toob välireklaamina traditsiooniliselt linnapilti kiire ülemineku suvistelt sõnumitelt sügiskampaaniatele.

Paljud brändid toovad augusti lõpus ja septembris tänavatele koolialguskampaaniad, kuvades oma sõnumit just tudengitele. Noored on teadaolevalt kõrge välireklaami sobivusega (ehk affinity'ga) – sihtgrupi aktiivsus on suur, liigutakse keskmisest rohkem väljas, sõidetakse palju ühistranspordiga. Seega ollakse keskmisest kauem välireklaami mõjualas. Ühtlasi õpib 95% kõikidest Eesti kõrgkoolide õppuritest just Tallinnas ja Tartus, mistõttu on tudengite kõnetamiseks sõnumi kuvamine nende linnade välireklaamis kanalina efektiivne.

Sellist reklaamkampaaniat aitab eriti efektiivselt sihtida JCDecaux bussipaviljonide ja vitriinide ülikoolide pakett, millega planeeritakse kampaania vaid kõrgkoolide vahetusse lähedusse, kus katvus sihtrühmas ja kampaania nägemise sagedus on eriliselt suured. Muidugi on tudengite kõnetamiseks valikus ka JCDecaux teised paketid, näiteks kaubanduskeskuste pakett. Samuti on kaval pakette omavahel kombineerida – kasutades näiteks mõnd huvipunkti-põhist reklaampaketti koos linnaosa-põhise sihtimisega.
 

Milliste sõnumitega on reklaamijad tudengeid möödunud aastatel tervitanud? 

1. Red Bull "Lendstart ülikooli"
 
2. Fjällräven "Seljakotid igaks olukorraks" 

 3. Maxima "Khuulilt kooli"
 
4. Spordiklubi GYM sügisene sooduskampaania

 5. LHV panga "Tommy Cash ei põle"
 
6. Sportland "Start tulevikku"

 7. Klick "Koolikaup parima hinnaga"
 

Noorte kõnetamiseks on populaarsed ka välireklaami erilahendused

8. SEB pank "Maisic" lentikulaar plakatid, kus vastavalt vaatenurgale nähtav kujundus muutus.

9. Rocca al Mare "Nutikalt kooli" reklaamtahvlil silmatorkav üleulatuv osa

Kõiki JCDecaux reklaamkandjate asukohti näed JCDECAUX GEOsErinevate lähedal paiknevate huvipunktide nägemiseks vali ülal vasakul menüüst "huvipunktid".
 

 

Avaldatud asukohas Eesti