Tarbijale relevantsete kampaaniasõnumite kasutamine reklaamis toob parimad tulemused. Tutvustame sellekohast uuringut "Moments of Truth" ning võimalusi, kuidas seda eriti just digitaalses välimeedias enda kasuks tööle panna.

Räägime järgmistel teemadel:

  1. Õige reklaamsõnum õigel ajal
  2. Kampaaniate tulemuslikkus
  3. Dünaamilised võimalused JCDecaux ekraanidel
  4. Seadistamise hind ja võimalused
  5. Samm edasi: Dynamic Data Feed 

1. Õige reklaamsõnum õigel ajal

Reklaami eesmärk on kõnetada huvigruppi ning saavutada meeldejääv kokkupuude brändiga.  Uuringud näitavad, et aju reageerib enim sellele, mis on tema jaoks hetkel oluline, relevantne.

Mida sellest järeldame? Näita huvigrupile õigel ajal õige lähenemisega reklaami, muutes kampaania vältel kas sõnumit, reklaami visuaali või muud.

Näide - päikselise ilmaga kõnetab päiksekreemi reklaam meid oluliselt rohkem, kui pilvise ilmaga. Vastupidine kehtib aga vihmakeebi kohta.  Varahommikul tekita isu saiakese ja kohvi järele. Kutsu reklaamiga lähimasse müügipunkti. Las tarbija näeb täpselt seda, mida ta just sel hetkel vajab. 

 

2. Kampaaniate tulemuslikkus +17%

2020. aastal JCDecaux, ClearChanneli ja PosterScope koostöös läbi viidud rahvusvaheline uuring "Moments of Truth" tõi välja,  et relevantse sisuga reklaami nägemisel tõuseb aju aktiivsus ja reklaamile reageerimine.  Samuti tõstab relevantne sisu kampaania meeldejäävust ja vaataja hinnangut loovlahendusele. Viimase ning ehk kõige olulisemana parandavad dünaamiliselt vahetuvad asjakohased reklaamid kampaania ROI-d, müügitulemusi.

Reaalajas relevantne sõnum toob mõõdetavad tulemused

  • +18% aju aktiivsuse tõus

  • +17% reklaami meeldejäävus

  • +16% müügikäibe kasv

*Allikas: JCDecaux, ClearChanneli ja Posterscope koostöös läbi viidud uuring  "Moments of Truth" 2020
 

 
3. Dünaamilised võimalused JCDecaux ekraanidel

Kampaania nutikas eelseadistamine võimaldab panna reklaami JCDecaux 17 DigiTallinna ekraanil reaalajas muutuma.  See annab hea võimaluse tarbijale terve kampaania vältel erinevaid asjakohaseid sõnumeid näidata,

Kuidas see käib? Sina määrad kujunduste vaheldumise parameetrid, saadad nendele vastavad erinevad kujundusfailid ning JCDecaux teeb süsteemis vajalikud seadistused. Seda ilma lisatasuta.

Automaatne kujunduse vahetumine on võimalik seadistada vastavalt

 
  • Ilmale

  • Ajale

  • Asukohale

 


4. Seadistamise hind ja võimalused

Selline kampaania seadistamine on osa tavapärasest reklaami eksponeerimisest ning ei too võrreldes ühe kujunduse kasutamisega lisatasusid

Kampaanianäide: Heineken 0.0 Supercup Countdown. Kampaania vältel iga päev erinev kujundus.
 
digitaalne välimeedia JCDecaux Digitallinn Dynamic


Mõned illustreerivad näited kampaaniasõnumite relevantsuse tõstmiseks:

  • 3 kujundust, millest üht kuvatakse hommikusel ajal enne 12.00, teist keskpäeval 12.00-17.00 ning kolmandat õhtuse sõnumiga 17.00+
  • Mitmenädalase kampaania vältel iga päev erineva relevantse sõnumiga kujunduse kasutamine
  • Suvise kampaania kujundused, mis vahetuvad temperatuuriga muutumisega - näiteks igale ilmakraadile vastav erinev kujundus


Need kõik muutujad on samuti ka omavahel kombineeritavad - piirangud seab vaid loovus. Kui tekib soov loovideid meiega põrgatada, siis arutame hea meelega. Võta ühendust!
 

 

5. Samm edasi: Dynamic Data Feed 

Eelnevalt tutvustatud seadistamisest on võimalik liikuda ka samm edasi - Dynamic Data Feed DigiTallinna ekraanidel.  Mis see on? Nimelt on JCDecaux ekraanidel võimalik ka reaalajas kujundusele jooksutada välistest andmeallikatest pärit andmeid. 

Telia Eesti digitaane välireklaam 2021

Hea näide Dynamic Data Feed kasutusest on Telia 2021. aasta kampaania, millega pöörati tähelepanu kliima soojenemisele. Välistest andmeallikatest pärinev info jookseb ilmaolude muutumisel automaatselt kujundusele kokku. Muutujateks on nii hetkeilm kui ka ilm aastal 1970.

Dynamic Data Feed kasutamine on hea mõte näiteks siis, kui näidatav info on pidevas muutumises: jooksvalt kogunev annetussumma, live mänguskoor, istutatud puude arv, kogutud like'de arv... Sellise  kampaania seadistamine on eelnevalt välja toodud mitme kujunduse kasutamisest tehniliselt keerukam ning toob endaga ka lisainvesteeringu vajaduse.
 

Tekkis huvi?