Toome teieni 10 silmatorkavat armastuse-hõngulist välimeedia reklaami Eestist ja välismaalt.
Läheneva sõbrapäeva valguses jagame veidi inspiratsiooni erinevate välimeediakampaaniate näitel ja toome teieni 10 silmatorkavalt südamlikku ja armastuse-hõngulist välireklaami Eestist ja välismaalt.
1. Geisha sõbrapäevakampaania
Geisha kutsub oma värskes südamlikus kampaanias üles head sõpra märkama!
2. Päästeamet: Puuduta mind kord kuus
Meeldejääv kampaania aastast 2020 , kus hea copy räägib rohkem kui tuhat sõna.
3. Barbora: Tund aega varem sõbra juurde
Barbora kutsub selleaastases sõbrapäevakampaanias üles oma oste Barbora e-toidupoes sooritama, et väärtuslikku aega hoopis lähedastega veeta.
4. Spotify
Spotify aastat kokkuvõttev digitaalne välireklaam.
5. Mastercard: Sõbrapäeva erilahendus
MasterCard võimaldas sõbrapäeval ühel õnnelikul oma kallimale teha vägagi personaalse tervituse, kus tervitaja lausa ise reklaamtahvlile kinnitatuna istus. Usume, et kallima tähelepanu püüdmiseks on ka lihtsamaid viise...
6. McDonalds järjestikused reklaamkandjad
Ice Ice baby!
7. Funnyhowflowersdothat.co.uk eriehitus välireklaamis
Eriline välireklaam võib olla ka tilluke - siin Suurbritannia lillemüügifirma kampaanianäide.
8. Chloe parfüüm: erilahendus valgusmänguga
Pimedal ajal on tänavapildis valgusmänguga erilahendused väga efektsed.
9. Pandora sõbrapäeva Chatbot
Eriehitusena installeeritud reklaamlahendus, mis aktiveerimise peale huvilisele suhtenõu jagas.
Selle video vaatamisega võivad kaasneda videoplatvormi müüja poolt kehtestatud küpsised.
Arvestades Teie soovi küpsiste kasutamisest keelduda, blokeerisime Teie valikut austades selle video esitamise. Kui soovite videot esitada, peate andma meile nõusoleku, klõpsates alloleval nupul.
YouTube'i ja selle andmetöötluse kohta saate lisateavet selle privaatsuspoliitikast.
Ma nõustun
10. Kenzo erilahendus
Parfüümibränd Kenzo tõi tänavatele erilise ruumilise reklaami, kust mööduja sai soovi korral päriselt lille kaasa haarata.
Tekkis mõte sõbrapäevakampaaniaks?
JCDecaux
DigiTallinna ekraanidel on võimalik panna kampaania tänavale 20 minutiga.