Mis on DigiTallinn Dynamic? Lihtsalt ja lühidalt on see võimalus JCDecaux digiekraanidel reklaame näidata õigel ajal ja õiges kohas. Ekraanide seadistusvõimekus lubab kuvatavaid reklaame keskkonnatingimustele vastavalt muuta, et kuvamismoment oleks tarbimisotsuse jaoks näiteks ilma või aja poolest emotsionaalselt sobivam.
Näiteid sellistest dünaamilistest lahendustest on lihtsatest ülimalt keerulisteni.
Prisma näitas vihmaga botikuid, õige jaanipäevase ilmaga grillsüsi ning hilja õhtul kaupluste ööpäevaringset lahtiolekut.
Rõivabränd Braun eksponeeris koerailmaga tuulejopet, päikesepaistega šikki bleiserit ja tuulega purjeriideid.
Eestis on kasutatud ka selliseid lahendusi, kus digipostri näitamine on seotud sihtgrupi oletatava möödumisajaga. Marina Hotel & Spa-l  oli suvekampaanias 17 erinevat digipostri varianti, mida suunati eraldi kas soost, vanusest või elustiilist tulenevalt - meestele, peredele, spordihuvilistele, lapsevanematele, moeteadlikele, valgekraedele või noortele täiskasvanutele.
Positiivset ostumotivatsiooni lisab kindlasti ka reisikorraldajate hulgas kasutatud, kontrastile rajanev võte, kus sihtriikide ihaldusväärset ilma kuvatakse ajal, mil oma maal valitseb külm ja pimedus.
Aega ja ilma saab ka kombineerida – olles kursis, et teatud jooke tarbitakse rohkem alates kindlast õhutemperatuurist ja kellaajast, on jookide reklaamijad seadnud reklaamide kuvamisele kindlad tingimused. Näiteks, kui õues paistab päike ja õhutemperatuur on kell 17 rohkem kui 18 kraadi, kuvatakse õunasiidri kujundust, kui temperatuur on sel kellaajal aga madalam, näidatakse lager-õlut.
 
Mujal maailmas on esile tuua ka lahendusi, kus variatsioone on olnud suisa sadades. Näiteks kuvas Microsoft Cortana Londonis Waterloo jaama digiekraanil 241 erinevat disaini, mille puhul kasutati relevantsuse mõõdikuteks nii ilma, liikumise, asukoha kui ka äri- ja kultuurisündmuste andmeid.
Ülimalt paindlik, koha-, aja- ja juhtumipõhine sõnumite kuvamine oli seotud Microsoft Cortana enda toote funktsionaalsusega. Elavatel andmetel põhinev erinevate loovlahenduste kuvamine demonstreeris Cortana seadme suutlikkust ja paindlikust kõige ehedamal viisil, edastades kampaania peamist sõnumit - Cortana aitab inimestel igapäevast elu sujuvalt ja võimsalt juhtida.
Live-data-ga reklaami sidumise kasutegur toodi välja ka neurometoodikat rakendanud Ocean Outdoori ja Neuro-Insighti uuringus. Nimelt ilmnes ikoonilisi Londoni ekraane uurides, et sõnumi mällu salvestamine on tavakampaaniatega võrreldes üle kolme korra kõrgem, kui tarbija tajub, et tegemist on andmetega reaalajast. (Ocean Outdoor & Neuro-Insight 2019).