Erilahendused välimeedias on suurepärane viis olla tarbijale käegakatsutavas kauguses ning tõmmata pilku millegi eriskummalisega. Näiteks, kas oled kuulnud midagi Instagrami-munast? Jaanuaris tekkis Instagrami pilt tavalisest poemunast, millega sooviti purustada Instagrami meeldimiste maailmarekord. Muna sotsiaalmeedia kontost sai üleöö sensatsioon ning müstilisel kombel rekord purustati. Tänaseks on tavalisel munapildil lausa üle 53 miljoni meeldimise. Sama tulemuse annaks see, kui kõik eesti elanikud 40 korda ühele pildile „meeldib“ vajutaksid.

Miks see välimeedia kontekstis aga märkimisväärne on?
Eks ikka seetõttu, et Norra munatootja Prior oli nii kaval, et pani üleöö tänavale muna-showcase erilahenduse, mis kutsus üles inimesi kuulsa munaga kohtuma ning pilte tegema. Staar-muna saatsid muidugi ülikonnas turvamees ning munani viis uhke punane vaip. Kindlasti ei olnud tegu selle päris õige Instagrami munaga, kuid tootja kasutas väga kavalalt ära parasjagu ääretult suurt kõlapinda saavat teemat, sidudes selle käegakatsutava erilahendusega ning oma brändiga.

Vaata videot siit!



 
Sarnaselt reageeris välimeedia abil päevakajalistele uudistele kiirelt Norra second hand veebipood Finn.no, kui kuulus tänavakunstnik Banksy oma kuulsaima teose raami sisse paberihundi ehitas. Banksy teos Tüdruk Õhupalliga müüdi Londonis oksjonil suure summa eest maha ning kohe pärast oksjoni lõppu purustas paberihunt ootamatult kuulsa teose poolenisti. Finn.no nägi võimalust sarnase lahendusega välimeedias tähelepanu köita. Vähem kui 48 tunniga sündis nende „paberihundi-erilahendus“, mida pildil näete. Taaskord väga leidlik erilahendus välimeedias.

Näeme, et välimeedias on võimalik päevakajalistele teemadele väga nutikalt ja kiirelt reageerida. Vaja on vaid loovat pealehakkamist!
Kui on soov päevakajalistele teemadele välimeedias kiiresti reageerida, kuid pole parasjagu tarvis seda läbi erilahenduse teostada, siis on kõige kiiremaks kanaliks digitaalsed väliekraanid. Värskelt uuenenud JCDecaux DigiTallinna võrgus on erkaane kokku 17 ning kõik asuvad kõrge liiklustihedusega magistraalide ääres, mis garanteerib kõrge katvuse. Näiteks kasutas Eesti Olümpiakomitee võimalust panna kohe pärast oma Spordiaasta Tähtede galat tänavale võitjaid tunnustavad kujundused. Kui kujundus on valmis, siis võib see tänavale jõuda lausa vaid 20 minutiga.


 

Ägedate erilahenduste ellu viimiseks kirjuta JCDecaux erilahenduste projektijuhile Teelele teele.treiel@jcdecaux.com